• Anonym

Vad tycker ni, är detta ett ONS?

Har en het diskussion var gränsen för vad som är one night stand går

Vad tycker ni? Är dessa två exempel one night stands?

* Om man har sex med ett ex endast en gång (som man INTE haft sex med under förhållandet)?

* Om man är tillsammans, men endast under ett par dagar och då har sex en gång och sen avslutar förhållandet direkt?

• Svar på tråden Vad tycker ni, är detta ett ONS?
  • Anonym

Sex med ett ex är nog ganska vanligt, det räknar inte jag som ett ONS, har man däremot inte haft sex under förhållandet så verkar det ju konstigt att börja när det över?

Om man är ihop, även under ett par dar, och sen gör slut, tycker jag inte att det ONS.

ONS är när man hittar nån på krogen och släpar hem just bara för att ha sex och inget annat och man varken vill eller kommer att träffa den personen igen.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-02-16 20:50:34 följande:
    Sex med ett ex är nog ganska vanligt, det räknar inte jag som ett ONS, har man däremot inte haft sex under förhållandet så verkar det ju konstigt att börja när det över?Om man är ihop, även under ett par dar, och sen gör slut, tycker jag inte att det ONS.ONS är när man hittar nån på krogen och släpar hem just bara för att ha sex och inget annat och man varken vill eller kommer att träffa den personen igen.
    Så det är när man på förhand vet att det bara ska vara för en kväll. Ja jag har ju också den synen att det är när man tar hem någon från krogen, men min kompis håller inte med
  • Anonym

Jag undrar mest hur man är tillsammans med någon bara några dagar? Frågar man chans då och sen för slut för att fråga chans på nästa?

Anonym skrev 2008-02-16 20:30:21 följande:
    Har en het diskussion var gränsen för vad som är one night stand går Vad tycker ni? Är dessa två exempel one night stands?* Om man har sex med ett ex endast en gång (som man INTE haft sex med under förhållandet)?* Om man är tillsammans, men endast under ett par dagar och då har sex en gång och sen avslutar förhållandet direkt?
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-02-16 21:12:08 följande:
    Jag undrar mest hur man är tillsammans med någon bara några dagar? Frågar man chans då och sen för slut för att fråga chans på nästa?
    haha nej men man kanske ångrar sig när man inser att saker inte var som trodde
  • TheDyingBride

Ett one night stand är väl vad det låter? Något som händer under EN natt.

Jag röstar på krogragg eller liknande.

• TheDyingBride

Ska förtydliga mig lite.
    Sex under en natt med någon man inte har eller har haft ett förhållande med.

• Anonym

Ok, jag brukar inte se det som ett förhållande förren efter ett tag, därför jag inte forstod. Men nu vet jag.
    Jag anser inte att något av dina exempel är ett ONS, det är när man ligger en gång och båda bara är ute efter sex och inget annat.

Anonym skrev 2008-02-16 21:20:30 följande:
    haha nej men man kanske ångrar sig när man inser att saker inte var som trodde
  • Anonym
    TheDyingBride skrev 2008-02-16 21:21:56 följande:
    Ett one night stand är väl vad det låter? Något som händer under EN natt.Jag röstar på krogragg eller liknande.
    Håller helt med dig! ONS är precis vad det låter som "en natts stånd"

Är planen att det bara ska vara för en natt och inget mer så är det ju ett typiskt ONS.

Är tanken att ha sex lite längre tid men inget förhållande så är det KK.
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-02-16 22:07:05 följande:
    Håller helt med dig! ONS är precis vad det låter som "en natts stånd" Är planen att det bara ska vara för en natt och inget mer så är det ju ett typiskt ONS.Är tanken att ha sex lite längre tid men inget förhållande så är det KK.
    "en natts stånd".

Förlåt, men jag tror du översatte lite knasigt nu, fast det blev ju riktigt kul ändå...

Det brukar översättas med "bara för en natt"...
  • Anonym

Är det ett engångsligg om man inte haft penetrerande sex också? Nyfiken..

Svar på tråden Vad tycker ni, är detta ett ONS?