Nazar, pegasus World? Turkiet!
Nån som varit där? vi funderar på 2v i september med våra 3 barn som då är 6,4,3.
Rekommenderar ni det hotellet?
Nån som varit där? vi funderar på 2v i september med våra 3 barn som då är 6,4,3.
Rekommenderar ni det hotellet?
Min arbetskompis var där och sa att det var värt alla pengar flera gånger om!
Det såg verkligen ut som i katalogen fick vi höra i flera veckor..haha.
Men man har hört att vissa tyckt sämre om personalen då de tydligen inte varit så bra på engelska.
Men när kollegan var där var alla jättetrevliga och pratade engelska och svenskar fanns där med som jobbade.
Vi har varit där o jag kan varmt rekommendera det. Det är värt de futtiga kronor det faktiskt kostar. Oerhört billigt, massor med mat o god mat. Ja, det ser ut som i katalogen.
Fråga gärna om du vill veta nåt!
Vi har varit där o jag kan varmt rekommendera det. Det är värt de futtiga kronor det faktiskt kostar. Oerhört billigt, massor med mat o god mat. Ja, det ser ut som i katalogen.
haha... en aningens tjatig tjej
Våra fd grannar var där och de var supernöjda. Och de är väldigt kräsna. De ska åka dit igen i sommar.
Aldrig att det kostar så mycket... vi betalade 18.000:- för 2 vuxna o 2 barn. Måste gå in o kolla på hemsidan
Men förlåt... ni ska ju va borta i 2 v... vi va där i en bara...
gick du in på "boka nu" o räknade ut?