• Zina

Nazar, pegasus World? Turkiet!

Nån som varit där? vi funderar på 2v i september med våra 3 barn som då är 6,4,3.

Rekommenderar ni det hotellet?

mamma till Emma 0201, Ida 0404, Maja 0505
  • Svar på tråden Nazar, pegasus World? Turkiet!
  • mammutten81

Min arbetskompis var där och sa att det var värt alla pengar flera gånger om!
    Det såg verkligen ut som i katalogen fick vi höra i flera veckor..haha.
    Men man har hört att vissa tyckt sämre om personalen då de tydligen inte varit så bra på engelska.
    Men när kollegan var där var alla jättetrevliga och pratade engelska och svenskar fanns där med som jobbade.

• Heavenlyfaith

Vi har varit där o jag kan varmt rekommendera det. Det är värt de futtiga kronor det faktiskt kostar. Oerhört billigt, massor med mat o god mat. Ja, det ser ut som i katalogen.
    Fråga gärna om du vill veta nåt!

• Heavenlyfaith

Vi har varit där o jag kan varmt rekommendera det. Det är värt de futtiga kronor det faktiskt kostar. Oerhört billigt, massor med mat o god mat. Ja, det ser ut som i katalogen.

• Heavenlyfaith

• Heavenlyfaith

haha... en aningens tjatig tjej

• Mammis me Tindra

Våra fd grannar var där och de var supernöjda. Och de är väldigt kräsna. De ska åka dit igen i sommar.

• Zina
    Heavenlyfaith skrev 2008-02-17 18:38:53 följande:
    haha... en aningens tjatig tjej
    låter bra det skulle kika på deras hemsida vad det kan kosta men det gick bara att fylla i 2 vuxna o 2 barn (vi har 3) det stod att man överskridit maxantalet på rummen. Konstigt! har du nån aning om vad det kan kosta, vi fick det till ca 40.000
    mamma till Emma 0201, Ida 0404, Maja 0505
  • Heavenlyfaith

Aldrig att det kostar så mycket... vi betalade 18.000:- för 2 vuxna o 2 barn. Måste gå in o kolla på hemsidan

• Heavenlyfaith

Men förlåt... ni ska ju va borta i 2 v... vi va där i en bara...

• Heavenlyfaith

gick du in på "boka nu" o räknade ut?

Svar på tråden Nazar, pegasus World? Turkiet!