• micorazón

Vad betyder "Urime Pavarsin Kosova" på albanska??????????

Nån som vet??

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • Svar på tråden Vad betyder "Urime Pavarsin Kosova" på albanska??????????
  • PetraD

grattis till självständigheten kosovo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det är mitt svar

• Moj Katile

GRATTIS TILL SJÄLVSTÄNDIGHETEN KOSOVO!!!!!!!!!!

UTAN BIL SPRINGER JAG RUNT MED EN VACKER RÖD FLAGGA MED EN SVART ÖRN PÅ Å TUTAR SOM EN GAAAAAALNING PÅ HELA FL!!!!

Vi ses imorron igen tjejjer när tråden öppnas igen!!

Puss å kram!

• PetraD

springer med dig med den fina flaggan och vi ska skrika och tuta som galningar

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-17 18:52:35 följande:
    GRATTIS TILL SJÄLVSTÄNDIGHETEN KOSOVO!!!!!!!!!!UTAN BIL SPRINGER JAG RUNT MED EN VACKER RÖD FLAGGA MED EN SVART ÖRN PÅ Å TUTAR SOM EN GAAAAAALNING PÅ HELA FL!!!! Vi ses imorron igen tjejjer när tråden öppnas igen!!Puss å kram!
  • Flubbermum

haha ja de har de å flera av oss åxå. //Malin

• Flubbermum

Ja visst är det. Tydligen får man inte skriva grattis på albanska men godnatt har vart okej sen tråden startades.
    Ja ja ja det är bara att acceptera.

• PetraD

nej
    man får inte skriva grattis på albanska

vi har även gjort fel som skrivit god natt på albanska har jag fått veta av en moderator

• Flubbermum

Ja men det är lite sent att påpeka! Ska dse stänga av oss för det eller?? Tråden startades för ett bra tag sedan!

• PetraD

precis

Flubbermum skrev 2008-02-17 23:07:03 följande:
    Ja men det är lite sent att påpeka! Ska dse stänga av oss för det eller?? Tråden startades för ett bra tag sedan!
  • shqiperi82

Grattis til självständigheten Kosovo betyder det. Du borde verkligen be Besim lära dig bättre albanska!!!

• micorazón
    shqiperi82 skrev 2008-02-18 09:15:24 följande:
    Grattis til självständigheten Kosovo betyder det. Du borde verkligen be Besim lära dig bättre albanska!!!
    hehehehe ja, fy på Besim!
    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
Svar på tråden Vad betyder "Urime Pavarsin Kosova" på albanska??????????