Stångåstaden
Jag har stått i bostadskö i 2 år för en 4 rok på markplan (som det finns gott om i det område jag bor) o har aldrig fått ett enda erbjudande som passar mina krav (även om det finns lägenheter som passar mina krav). Dessa lägenheter går alltid till någon annan!
Nu har de infört "köpoäng", alltså ju längre tid man har bott inom Stångåstaden så får man högre poäng o får därmed förtur till bostäder.
Alltså skiter de i mina behov eftersom jag bara har bott hos dem i 3 år. De bryr sig bara om pengar, alltså ju längre tid de har tjänat pengar på mig desto bättre förtur har jag!!
Nu har jag hittat lägenheter som jag vill ha och vips kommer det ALLTID några före mig som har högre poäng!
Jag har barn o det är svårt för mig att hela tiden köra barnvagnen upp o ner för dessa jävla trappor, o vi bor i en trea o det är för trångt.
Vi vill oxå ha trädgård så vårt barn oxå kan springa ut o in hursomhelst.
Men nej, vi får inte ha en sådan lägenhet för vi har inte tillräckligt högt "köpoäng"!!
Jag vill gå till de ansvariga och slå in skallen på dem. Jävla inkompetenta idioter!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhh vad arg jag är!