• Anonym (Brusher)

Eltandborsten är fortfarande bästa vännen!

Jag har provat diverse sexleksaker, men ingen har kunnat mäta sig med eltandborsten. Nu ids jag inte ens prova något annat för jag är helt säker på att den är det bästa som hänt mig.
    Någon mer som är lite traditionell?

• Svar på tråden Eltandborsten är fortfarande bästa vännen!
  • Anonym

Använder du olika borstar?

• Anonym (Brusher)

Jag har en typ av eltandborste som jag använder enbart till att borsta tänderna med och sedan har jag en lite billigare variant från ÖB som jag använder till "det andra". Jag trär på en kondom på eltandborsten och sedan plockar jag ur batterierna och kör den i diskmaskinen.

• Anonym

Jag har provat lite olika leksaker men upptäckte att vår gamla el tandborste slog det mesta.
    Gissa då hur jag lände det när gubben min i all välmening städat badrumsskåpet och slängt den :::((((

• Gung Ho

Anonym (Brusher) skrev 2008-02-18 15:36:45 följande:

Jag har provat diverse sexleksaker, men ingen har kunnat mäta sig med eltandborsten. Nu ids jag inte ens prova något annat för jag är helt säker på att den är det bästa som hänt mig.Någon mer som är lite traditionell?
    Praktist, och man sparar lite pengar också, två till priset av en
  • Anonym (tjej)

ja den slår alla mina sexleksaker med hästlängder :)

• Anonym

Vad exakt gör nu med den? Som klitoris reatre eller kör nu upp den? Jag kanske borde testa

• Anonym (oinsatt)

puffar lite för mer info

hur gör ni? Kör ni upp den? Gör isf inte järnpiggen (man sätter borsten på) ont? Klitorisstimulerare? Med borsten på?
    Helt konfus nu faktiskt, men väldigt intresserad :)

• W W

Anonym (oinsatt) skrev 2008-03-03 18:53:59 följande:

puffar lite för mer infohur gör ni? Kör ni upp den? Gör isf inte järnpiggen (man sätter borsten på) ont? Klitorisstimulerare? Med borsten på? Helt konfus nu faktiskt, men väldigt intresserad :)
    jag kan ge dom svar som jag har läst mig till här.. har själv aldrig provat just eltandborsten, har leksaker som jag gillar ändå
    men som jag har förstått så använder man den mot klittan med baksidan mot liksom, alltså inte sidan med borsten..
    sen har jag läst att vissa sätter en kondom på också.. men det är väl bara att prova sig fram
  • tandborstefan

När jag provade eltandborsten så trodde jag att det var mer vibration på framsidan än på baksidan eftersom man faktiskt borstar tänderna på den sidan. Så jag tog saxen o klippte av allt "hår" eller vad man ska kalla det. Det var svårt att få bort allt o det finns fortfarande lite kvar men så satte jag på en plastbit och trädde fast med en gummisnodd för att få en bättre mjukare sida. Nu är den helt underbar, det är komiskt vad mycket tid o kraft man lägger ned på sånt här asså.. men det är värt det

• Anonym (Dunder!)

Jag har testat eltandborsten på min tjej några ggr, braun är grejen. Hon njuter väldigt mycket, men jag fick köpa en ny tandborste till mig själv :( men de vare värt!

• intesomallaandra

Då har ni inte provat en magic wand. Eldriven njutning, som inte slår någonting annat jag provat! Jag får multipla orgasmer, helt sjukt... Har aldrig kommit så mycket i hela mitt liv! Den jag har heter Fairy och jag köpte den efter att en kompis testat den. Hon köpte sin på Martinshop tror jag, men jag köpte min lite billigare här: http://swedishsin.se/magic-wand/vibrator/

Svar på tråden Eltandborsten är fortfarande bästa vännen!