• Suri

Hur länge ska Agne och Ove ha namnsdag?

Ja, som sagt. Hur länge ska de nu ha namnsdag?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge ska Agne och Ove ha namnsdag?
  • Kaxmaja

Det är så fina namn så numera är det bara de som kommer att få ha namnsdag? 

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Vardagspoesi

Minst en vecka till!

Pappa heter Ove, så de ska absolut ha namnsdag till minst 24 mars 2012.

Tillsammans är vi starkare än Bamse, klokare än Skalman & coolare än Batman
  • 242

tråden handlar väll om att de stått agne å ove på sidhuvudet sedan den 13/2

inte hurvida de borde få va me i kalendern...

• Vardagspoesi
    242 skrev 2008-02-18 18:06:15 följande:
    tråden handlar väll om att de stått agne å ove på sidhuvudet sedan den 13/2inte hurvida de borde få va me i kalendern...
    Oj, hoppas att det inte tolkad på något annat sätt. Sorry om det blev OT! Jag menade mer att dessa namn gärna kunde stå på sidhuvudet till 24 mars 2012.

*OT, ursäkta!*
    Tillsammans är vi starkare än Bamse, klokare än Skalman & coolare än Batman
  • Suri
    mariasthlm skrev 2008-02-18 18:34:06 följande:
    Oj, hoppas att det inte tolkad på något annat sätt. Sorry om det blev OT! Jag menade mer att dessa namn gärna kunde stå på sidhuvudet till 24 mars 2012. *OT, ursäkta!*
    Vad håller du på med???

Vara OT i min namnsdagstråd va!! Bara för att din pappa heter Ove gissar jag... Hmpf. Flört Nä du, tjejen. Skärpning.

Jag tolkade det hela som att du helt ego vill att din pappa ska stå på sidhuvudet i 4 år till. Ok då, han får det då. *Mejlar genast FL*.
  • RiaRa

Det är väldans fina namn så de kan få stå kvar lääänge.

Tack o lov känner jag ingen som heter det så jag slipper ruinera mig på namnsdagspresenter varje dag i åratal framöver!Flört
    Jag duger, precis som jag är!
  • Perlan08
    RiaRa skrev 2008-02-18 19:03:16 följande:
    Det är väldans fina namn så de kan få stå kvar lääänge.Tack o lov känner jag ingen som heter det så jag slipper ruinera mig på namnsdagspresenter varje dag i åratal framöver!
    ...och min sambo som heter Ove. För mig blir det en hel förmögenhet som går åt till namnsdagspresent =)
  • glitterkorn

gud va skoj ! har tänkt det flera gånger .. tom tänkt o starta en tråd men det behöve jag ju inte nu ;P

• RiaRa
    Svar på #9
    Skrattande
    Mycke pengar blir det....
    Jag duger, precis som jag är!
  • W W

Det är så fina namn så numera är det bara de som kommer att få ha namnsdag

• Nericia

det är så fina namn..... det rösta jag på.  fast jag trodde att det var dom namnen som hade namnsdag varje dag. är det inte så menar ni

för det är väl inget fel på flFlört dom kan ju inte stava till familjeliv heller. det står ju famiijeiiv. och allmanna rubriker. hmm många fel. men ingen är ju perfekt

• Hallonröd

Det är så fina namn så numera är det bara de som kommer att få ha namnsdag....

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Snäckan13

Min gamla hyresvärd heter Ove o hans hjärna funkar ungefär lika långsamt som denna sidan gör ibland, så då är det ju lika bra o låta dom ha namsdag MINST en vecka till så han KANSKE hinner fatta att det är hans namn

• Hallonröd
    Snäckan13 skrev 2008-02-18 22:47:37 följande:
    Min gamla hyresvärd heter Ove o hans hjärna funkar ungefär lika långsamt som denna sidan gör ibland, så då är det ju lika bra o låta dom ha namsdag MINST en vecka till så han KANSKE hinner fatta att det är hans namn
    *hahahahaha*...
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Kazamm

Min morfar heter det, så minst en vecka till!

• Kaxmaja

Ops de har bytt nu

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kall öl
    Snäckan13 skrev 2008-02-18 22:47:37 följande:
    Ei tippa tapa! *skåål* Bluggen min >>www.missfinland.bloggagratis.se
Svar på tråden Hur länge ska Agne och Ove ha namnsdag?