BF i mars Sthlm, mammor runt trettio? del 2
åh vad du har koll Jenn :) jag glömmer lätt bort att kolla när trådarna går ut.
åh vad du har koll Jenn :) jag glömmer lätt bort att kolla när trådarna går ut.
njut frullan
Här är det jag som får laga mat, var även tvungen att gå och handla lite mjölk och annat.. men i dag är ingen bra dag, ont som f*n i ryggslutet och bäckenet. och den lilla trycker sig nedåt, gissar att den kanske håller på att fixera sig.. skönt och glamouröst är det inte iaf.. Var föressten inne och kollade i ditt galleri igår hade totlat missat det. Men vad fint erat hus verkar bli, blir riktigt sugen. Och vilket sött bröllop ni verkade ha haft :)
Nej men usch vad det låter som det gör ont. hua, går väl in i den fasen jag med snart .. fick iaf tag i barnvagnsbutiken idag, då vi blev lovade att vagnen skulle komma som förra veckan. Men den hade inte kommit ännu hon babblade att det var chassit som tog tid. Så nu får sambon skäll för att han ville ha det svarta i stället för standard.
hellu alla..
mår sådär fortfarande, var ute och lånade nya böcker men den promanaden höll på att ta död på mig. Så planera ni fika så får jag se om jag dyker upp.
åhå rea på barnkläder.. minsann, kanske blir ett besök i helgen om man mår bra. har egentligen köpstop nu men är det rea så :)
halloj alla..
Håll dig till efter den 29.e bara :) Så den får födelsedag varje år;)
hallo..
Tror du kommer före mig, har ju aldrig haft onda fförvärkar/sammandragningar. men men vi får se :) förstår att du inte vill gå över tiden, jag skall göra allt för att det skall komma igång när det är dags :)