• Anonym

Idag skulle vi äntligen ses, då har jag värsta herpesblåsan...Fler ledsna?

Jaha...Har inte träffat min pojkvän på fem veckor. Han har varit borta och jobbat, kom hem förra veckan och då var jag dunderförkyld och fick världens mens. Nu är jag frisk och trodde att vi ÄNTLIGEN skulle få rå om varandra lite..Då vaknade jag upp med världens herpesblåsa på läppen Nu är jag riktigt ledsen.
    Jag vet att det finns så många som har verkliga problem så jag ska inte klaga men ibland känns det bara som om någon högre makt har bestämt sig för att göra livet så trist.
    Någon mer som är ledsen idag? då kan vi peppa varandra lite här.

• Svar på tråden Idag skulle vi äntligen ses, då har jag värsta herpesblåsan...Fler ledsna?
  • Anonym

Men vad gör det? Han älskar väll dig som du är? Klart du ska träffa honom ändå.

• Anonym

Jo men, det känns så äckligt med den där bobban på överläppen. Och pussas kan vi ju inte...Jag vet, nu låter jag som ett gnälligt barn.

• Anonym

Myran 08; Tack för tipsen och uppmuntrande rader! Och nej, varken munsår eller herpes är nåt man önslar någon direkt. Har aldrig testat de där plåstren men det kanske är värt att testa. Ska ta en sväng om apoteket lite senare.

• Anonym

Myran 08; Kan man pussas lite med plåster, även fast det är herpesblåsa jag har och inte munsår? Naturligtvis inget grovhångel men en liten puss, det längtar jag efter!

• Anonym

Myran 08; Tack! Vad snäll du är! Känner mig på liiite bättre humör nu. Jag ska köpa plåster i eftermiddag och testa, Compeed väl? De gånger jag får herpes brukar det var i samband med stress, mens eller förkyning - då vet man på förhand att det kommer.

• Anonym

Myran 08; Du har räddat min dag! Och ja, jag ska tänka "övernoga". Skaffa handsprit också.

• Anonym

Myran 08; Ja, just nu längtar jag bara efter att få vara nära honom! Ingen risk att han skulle missa blåsan, fast den kanske inte syns med plåster? Hursomhelst, så säger jag alltid till när det är dags. Skulle inte palla med att smitta honom med detta jävliga! Jag har förklarat för honom att det är herpes som smittar, till skillnad från munsår - för de smittar väl inte?

Svar på tråden Idag skulle vi äntligen ses, då har jag värsta herpesblåsan...Fler ledsna?