• Sicka34

Mammor till barn med Lymfangiom!!

Hej dar! Min son har en stor lymfangiom pa sidan av halsen som trycker ihop bade luft och matstrupen. Han kan varken andas eller ata sjalv. Han har track och peg. Kram

• Sicka34

Nu ska vi äntligen få komma till KS och Gösta Claesson! Hoppas att nåt bra kommer ut av det iaf...

• Sicka34

Den 13 mars ska Adrian skleroseras på Astrid Lindgrens. Håll alla tummar ni har..

• Sicka34

Hej på er! Igår kom vi hem från ALB. Gossen hade då typ 38 i feber och verkade inte så påverkad. Resultatet får vi se om några dar.. Jag har tyvärr tappat allt hopp att detta ska fungera. Vet inte vad dom ska göra annars?. Operation verkar de ju inte vilja göra. Kram på er

• Sicka34

Hej på er. Ja, på Adrian har det då inte hjälpt ett dugg, den senaste behandlingen. Det var mitt sista lilla hopp jag hade. Han är nu så igensvälld i svalget att vi får sonda all mat. Bulan är jättestor. Och INGEN läkare vet nåt känns det som.. Är det sant som någon skrev att det ej går att operera?? Då vet jag inte hur Adrians framtid ska se ut Usch vad tungt och jobbigt allt känns..

• Sicka34

Hej igen.. Tack vad ni är rara! Jag har idag ringt till UAS och begärt en MRT och sen att vi måste få träffa nån som KAN lymfangiom. Denna gången var jag inte så snäll och trevlig som jag brukar Hoppas hoppas bara nu att dom tar oss på allvar. Angiomet växer för varje dag... Usch!
    Kram till Er

Svar på tråden Mammor till barn med Lymfangiom!!