Inlägg från: Tualisa |Visa alla inlägg
  • Tualisa

Fisig o rapig...fler?

haha.. känner igen mig så väl. Jag är i slutet av v. 20 och har fiser och rapar hela tiden. det värsta är att man slutar tänka på det ohc då kommer det bara utan att man tänker efter före. pinsamt när man tex fiser när man går... av rörelsen bara. Sambon har börjat försöka truga i mig extra mycket grönsaker och rotfrukter och det gör inte det hela bättre kul att se att det är fler som "erkänner"

Lilla knyttet, BF 14 Juli
  • Tualisa

haha... precis så sa min sambo häromkvällen!!! asgarv!! han sa att det stank inne irummet när han kom in

Peppri skrev 2008-02-21 15:57:43 följande:
    Härom kvällen så gick jag och la mig före maken (det var tydligen någon viktig fotbollsmatch på TV) och jag hade skapat en ordenlig gaskammare i sovrummet, tydligen, när han sen kom och la sig. 
  • Tualisa

haha... jag undrar desamma. Igår så skrattade jag oxh sambon åt det först men sen blev jag nästan lite känslig när vi talade om det. Det är ju ok hemma att gå och fisa, (tur man har en sån underbar sambo men på jobbet och överallt annars, jag kan ju inte kontrollera fisarna ibland Igår luktade mina inge gott heller.. tror att det  beror på alla rotsaker som jag ätit sista dagarna för att vara nyttig.

Peppri skrev 2008-02-22 08:23:41 följande:
    Undrar om det kommer vara så här illa resten av graviditeten? För imorse när jag vaknade var det till och med så JAG mådde lite illa av lukten...
Svar på tråden Fisig o rapig...fler?