Inlägg från: hannasmantan |Visa alla inlägg
  • hannasmantan

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Idag har jag verkligen impulsshoppat!! Jag hamnade i receptionen på jobbet och det var jättelungt där. Surfade runt lite och hamnade på matadorkids. Innan jag hann blinka hade jag köpt blåa molo långbyxor och molo tröja med bilbana......det gick så fort att jag inte hann tänka efter! Nu ska jag betala räkningarna och se vad som blir över....Charlie går äntligen och då bör man väl få nya skor...;) Eller??

• hannasmantan

Ja det är livsfarligt!! Just nu letar jag några schyssta dojjor till Charlie, det blir nog converse

• hannasmantan

Ja jag hitta ett par skor från Little Lusifer i Åre men de fanns inte i Charlies storlek.
    By the way....hur sjutton gör man för att få med text från ett inlägg man vill kommentera??

• hannasmantan
    AlexandraLuleå skrev 2008-02-21 23:07:50 följande:
    trycker på den vita runda knappen som sitter bredvid pussmunnen i tidigare inlägg..... sitter till höger på medelandet..
    Jaha!! Var det så enkelt....tusen tack!!
    Nu har jag köpt ett par baggyjeans från Levis på melike.se så nu får det vara nog för idag.
    Förresten...vet någon hur DC shoes är i storlekarna?
  • hannasmantan

Idag fick jag hem Charlies levisjeans och molokläderna. Att lite kläder kan göra en helt varm inombords.....
    Lägger upp bilder i min blogg.

• hannasmantan
    prinsungen skrev 2008-03-04 10:25:24 följande:
    Nu finns det ännu lite ny shopping i galleriet! Tackar
    Var hittar du IKKS??
  • hannasmantan
    EnilemmE skrev 2008-03-12 11:06:12 följande:
    Jag vill oxå ha en butik nära mig!! Här är det en tripp på runt 10 mil och man ska komma till en rolig barnklädesbutik!!
    Jag får göra en tripp på 24 mil om jag vill kolla in tex molo och Nova star. Men snart åker jag till gbg och då ska jag gå själv en hel dag och shoppa!!
  • hannasmantan
    maruttan skrev 2008-04-18 16:28:16 följande:
    Har inte shoppat så mycket kläder på sistone men en ny vagn har det blivit! En Brio Happy i brunt med en olivgrön skötväska till, tror den kommer att bli såååå fin till bebisen!Nu har jag funderingar på att köpa Gunilla Axén's moln påslakan att bädda med i vagnen med jag vet inte om jag ska ta orange, känns lite mycket 70-tal..., eller grönt? Vad tycker ni??
    Åh vad fint det låter.....vilken färg som helst blir fin. Personligen tycker jag att de gröna är jättefina.
    Jag vill oxå ha en bebis på gång och shoppa lite grejer!!
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!