• SofieO

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

hittade en kul butik på kungsholmen i förrgår o då blev det en molotröja och en T-shirt med Mick Jagger på..
    Sen blev det lila ziptröja och lila leggings med blixt på från Mini Rodini, såååå fina!

• SofieO
    prinsungen skrev 2008-03-04 10:25:24 följande:
    Nu finns det ännu lite ny shopping i galleriet! Tackar
    Åhh vad fint! Supersnygg burberry!!

Måste fråga vart du hittat pepe jeans t-shirten och american outfitters jeansen...

Har lagt in lite ny shopping...men har inte handlat så mycke på senaste tiden..renoverar för fullt här hemma!
  • SofieO
    Höst06 skrev 2008-03-04 19:53:40 följande:
    Ingen som kan hjälpa mig med råd lite snabbt??Sitter med värsta beslutsångesten och vill beställa!
    Jag skulle nog tagit strl 86...och beställt från Freshmilk...

Men själv väntar jag för jag vill "fingra" på dom live istället!
  • SofieO
    Booble skrev 2008-03-05 20:51:05 följande:
    Nya inköp hos mig...!
    Finfin shopping!
  • SofieO
    Booble skrev 2008-03-06 16:46:48 följande:
    Då finns det nya bilder igen!!
    Åhh var har du hittat BRANDstrom? Måste haaaa!!
  • SofieO

Va in på Smallkids idag o dom hade fått in..men skulle inte packa upp förrens dom har flyttat till nya lokalen i början på april!?!! GALET!!!

• SofieO
    Line80 skrev 2008-03-11 21:23:22 följande:
    där va jag oxå idag i hopp om att få se lite nyheter.. blev lika besviken jag Men dom hade rätt bra flyttrea om man inte redan tröttnat på det gamla.. som jag

Jo superbra rea om man inte har allt redan!

Gick därifrån tomhänt!!!..bytte bara storlek på Kikkiddressen jag köpt... sånt har aldrig hänt mig förr!

• SofieO
    prinsungen skrev 2008-03-12 13:30:46 följande:
    Ännu lite ny shopping i galleriet Har köpt i Butik....men då borde det ju finnas i webbshopparna oxå!!??
    Fin shopping bruden!!
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!