• thj

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Hamnar på favisar
    Kramizz

• thj
    Ullis 10 skrev 2008-02-21 18:22:41 följande:
    Liten på landet har dem (även i större strl), vilket uppskattas. Handlar mkt Molo, Katvig, POP och Småfolk - men har ännu ej prövat detta märke. Idag kom Småfoljs traktortröja i lådan, kanonfin om nån är sugen!!!! Har två långa killar, två resp. fem år, men de drar 104-110 resp. 134 i storlek. Prövar nog med strl 140 till den store killen! Tack för hjälpen!
    Vart finns traktor tröjan?
    Oh vad jag har letat

Kramizz
  • thj
    Ullis 10 skrev 2008-02-22 12:20:00 följande:
    Poppilopp!! Superläcker!
    Tusen miljoner tack
    Nu har jag snart en superglad liten 2åring
    Kramizz
  • thj
    Ullis 10 skrev 2008-02-23 10:48:17 följande:
    Visst är den läcker (traktor/Småfolk)? Funderar på Katvigs blå/oranga sockar till - köpte dem och blev så snopen när de skulle på, små ju... Gick ner i strl för tidigare har de varit enorma...Det som är så kul med både Molo o Småfolk är att både jag o killarna älskar dem!! Och färgerna!Kom hem med en ny fräsch, ja, randig förstås, tröja från POP - både far o son tittade bekymrat på mig o sa att den sådan finns det väl redan i garderoben? Eller två? Det enda jag inte gillar med Småfolk är tvätten -30 grader... Ska fixa inför kvällen dinner, men sambon är på stan o beordrad till inköp av ws på POP (det gillar han - not)!Ha en bra dag! (PS kommer rökmoln från traktorerna, min 2-åring säger av ngn anledning Tuuuut, varje gång han ser den!)
    Oh älskar också småfolk
    Kommer bli kul att få hem de efterlängtade traktortröjorna

Kramizz
  • thj
    zasata skrev 2008-03-08 08:58:31 följande:
    har ett par jeans i nova star som e stl 80 och dom är jääätte stora.. min dotter är 10mån.hur är dom grå mjukisarna i stl? krymper dom något?
    Inte vad jag märkt,men bomull kan ju krympa mellan 1-5% så de har kanske gjort det
    Kramiz
  • thj
    Bibbas mamma skrev 2008-03-13 23:05:17 följande:
    Hej!Är det nån som har koll på Nova Stars nya WCT-brallor. De gamla grå var ju rätt små i storlek, min kille har 86 nu, skulle det funka att köpa strlk 92 tror ni???
    Det tror jag absolut skulle funka '
    Kramizz
  • thj
    CamillaJ skrev 2008-04-26 17:08:13 följande:
    Dom har tyvärr inte de jeansen som jag vill ha
    Oh så synd ..
    Men du de har nog mer än vad som finns på hemsidan
    Ska jag kolla?
    Kram
  • thj
    CamillaJ skrev 2008-04-26 17:21:05 följande:
    Jaha jasså, men varför ha dom inte det ute då ? Eller..?
    De håller på att fylla på webshoppen med dem Inside info(väntar spänt)
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!