Inlägg från: vermilion |Visa alla inlägg
  • vermilion

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Finns en himla massa nytt hos mig! Hade glömt bort den här tråden ju...

• vermilion

Usch jag handlar verkligen för mycket. Man kanske skulle köpa en bil eller nåt istället? Fundersam

I alla fall så fyndade jag precis den här: www.minidani.se/

Fick den för 314 kr!

• vermilion

Nej, jag funderar på om man har användning för en?!
    Det kanske är en höstjacka... Fundersam

Höst06 skrev 2008-03-14 20:01:59 följande:
    Köpte oxå en sån till sonen. Sååå snygg och vilket pris!Nu sitter jag bara och funderar om jag inte borde ha en svart oxå, men kanske har man inte användning för två ändå.......
  • vermilion

Ja när du säger det så, klart det är en vårjacka!

Höst06 skrev 2008-03-14 20:07:53 följande:
    Nej, det är en vårjacka! Det intalar jag mig själv i allafallDen kom väl på våren 2006 om jag inte minns fel?Skitbra pris ialla fall, billigare än en jacka på HM juh!!
  • vermilion

Precis som skrinda skrev, under 70% först och sen 25% till på det.
    Nu får vi ju hoppas att det blir så också så hon som  har minidani inte ångrar sig.

Line80 skrev 2008-03-14 21:31:17 följande:
    men gud hur kunde du få den såå billigt
    s k r i n d a skrev 2008-03-14 22:30:17 följande:
    Line80: titta inne på kategorierna med prissänkning (minns ej om det var 80 eller 70%) sedan anger du koden PÅSK i kassan, då får du samma pris
  • vermilion

Nån mer som köpt dom här byxorna från Nova Star. Det vita n:et framtill, ska det vara helt sprucket? Ser ju ut som det kommer ramla bort småbitar av det där om jag ens försöker att tvätta dom.

• vermilion

Äh, men då skickar jag tillbaka dom. Det var redan jättesprucket, trodde att det kanske skulle vara så men tydligen inte då.

• vermilion

Jo, jag ska det, har pratat med butiken men dom säger bara att det ska vara så. Fundersam Alla deras var mer eller mindre spruckna.

Sandie12 skrev 2008-03-20 11:25:53 följande:
    Jag var in o skulle köpa nya Nova Star jeansen (som f.ö e färsenade big time tydl.=( ) och kollade på de byxorna med N.et på, de var inte sprucket så tror nog det är dålig kvalla på trycket där så reklamera!
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!