Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

146!!?? Du menar 116 va?

• Tindrisen03

Tjohoo=glad

Pratade just med Ida på Minpluddevutt. Hon skall få in alla färger av Kikkid-frottén och alla storlekar så jag har bokat både rosa jacka stl 92 samt rosa och röd suit stl 86. Beställde ju en rosa från Ajabaja men den var faktiskt alldeles för lång i benen (stl 92) så den får åka tillbaka. Får ju dessutom 30 % på allt eftersom jag registrerade mig i kundklubben innan 31/1. Har redan en order där på massa nytt Nova star också med 30%

• Tindrisen03
    prinsungen skrev 2008-03-12 15:52:48 följande:
    Tackar....Badbrallorna har jag köpt på Kids.
    Såg att du köpt wct-overallen fr NS. Hur var de i stl i år?
  • Tindrisen03
    prinsungen skrev 2008-03-13 14:07:31 följande:
    Nya bilder i "shopping" & "skor"Ni måste ju bara kolla in shampoodles nya frottè dressar i turkost och mossgrönt
    var kan man se dessa dressar bäst?
  • Tindrisen03
    prinsungen skrev 2008-03-14 09:07:54 följande:
    Jag har 100+ till sonen som har 98/104 annars. Muddarna på de nya modellerna är mkt lösare och därför sitter den inte lika bra tycker jag. Och den är stor till honom.
    Såg i en annan tråd att WCT-brallorna verkar stora (Nova Star)Vilken stl tog du och hur lång är din kille?
  • Tindrisen03
    vermilion skrev 2008-03-20 11:46:23 följande:
    Jo, jag ska det, har pratat med butiken men dom säger bara att det ska vara så. Alla deras var mer eller mindre spruckna.
    Mina var inte spruckna men som ngn tidigare sa så ser de ut som att de skulle kunna spricka i tvätt
  • Tindrisen03
    loveliva skrev 2008-03-20 22:17:04 följande:
    Min fina Melker!
    Fin kille och fin kombo! Vad har du för stl på byxorna och hur lång är han?

Ngn som förresten har förslag på eller kan visa ngn annan smygg kombo till de byxorna? Tycker alltid rött är så svårt att mactha till. Rött finns ju i så många nyanser och så är det vitt och svart typ som fungerar
  • Tindrisen03
    Aannaa skrev 2008-04-21 19:11:55 följande:
    Oj Ingen aning, min tjej är 3 år o den mössan i stl 1-6 år är MAX för 3 år tycker jag o då har min tjej ändå ett ganska litet huvud
    Har samma mössa från Pluddedutten och den är verkligen fiin och en sitter bäst av alla mössor vi har (många Den liksom sitter kvar på huvudet och åker inte upp över öronen eller snurrar runt och har sig. Men jag har för mig att det stod 1-3 år på stl. Antingen har hon ändrat el så har jag sett det någon annanstans. Min 5 åring skulle i alla fall inte kunna ha den. På min tjej som är 18 mån sitter den däremot perfekt.
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!