Inlägg från: nalle333 |Visa alla inlägg
  • nalle333

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Måste bara fråga alla shoppingtokiga; Hur många "överdelar" har du till ditt barn i den storleken barnet har just nu?
    Räknade snabbt igår, har 20 body´s i "nuvarande" storlek + massa t-shirts/huvtröjor mm.
    Är jag kvalificerad att kallas "shopping tokig"??

• nalle333

skrinda::
    Oj,oj. Jag ligger i lä kan jag ju säga!!
    Undrar hur mycket egentligen man BEHÖVER i klädväg??
    Går ju åt minst 2 överdelar/dag (och då använder jag dreggel lappar)..

• nalle333

Måste passa på att fråga er shopping tokiga en sak till;;
    Jag har ett problem.. Min liten är 67lång (storlek 68 säger väl alla att jag ska ha då)
    68 funkar i överdelar, men när vi kommer till under delar så är 56/62 lite korta i benen, medans 68 är alldeles för långa och för stora i midjan..
    Vad skulle ni ha gjort? haft för korta byxor som sitter i midjan eller för långa o pösiga i midjan??
    Vill ju inte att folk ska tro att jag inte har råd att köpa kläder.. *svårt*

• nalle333

Skrinda: Jag har alltid mudd på byxorna, men "kruxet" är ju att byxorna är för stora i midjan.. De åker ner, visar "rumpan" typ..
    Åh,kan inte min lilla älskling växa? *hehe*

• nalle333

Lollypop:
    Vart kan man hitta såna??

• nalle333

Lollypop: Använder mest mjukis byxor. Har fått 2 par byxor som en bekant köpt till oss o de kommer från.. Ica maxi *fniss?* Men de funkar i strlk 68 *applåder*
    Känns så "B" att ha byxor från Ica, men de är typ de enda som passar i längd och "midje" bredd :D

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!