Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Hej tänkte fråga om någon här inne vet nån bra webshop där dom säljer street och typ skate skor till mindre i typ storlek 24/25 uppåt?

• CamillaJ

Ullis 10 skrev 2008-02-23 17:15:43 följande:

Funkar converse så finns det ju - annars vet jag tyvärr inte...
    Ja eller nej, lillebror har dom så jag vill ha några andra till storebror .. men hitta inga som har typ stl 25 tråkigt nog!!! Jaja men om ni vet eller de dyker upp nåt säg till!!!
  • CamillaJ

Har varit inne på junkyard innan men förstår inte storlekarna :-S ..nån som vill förklara vad dom motsvara!

• CamillaJ
    Line80 skrev 2008-02-23 19:52:59 följande:
    man kan klicka på storleks guide.. där ser man va det är för storlekar
    ja okey ska se om jag hitta dit hehe.. nu ska jag äta tacos sen bli det kanske shopping?? Hoppas
  • CamillaJ

hallo jag kollat men ha hittat kanske typ 4 stycken jag vill ha men kan nog inte ta alla haha.

Men åh kan inte detta han har storlek 24 i sina skor nu och jag vet inte har bara haft etnies i babysko och dom är ju mjuka osv men vet inte alls vilken storlek jag ska ta nån som vet är dom stora,små eller normala??
    Hmm.. de 5T va betyder dom..? äsch få kanske läsa mej till det

• CamillaJ

Så nu blev det ett par Etnies ja såhär lång tid tog det att bestämma mej för vilka!! Haha usch hade kunnat köpa många, men nej han kommer inte använda alla isåfall. Ville beställt två men de ena ifrån Junkyard få vänta eftersom det var ifrån 2 olika ställen jag ville ha så va det trist med 100kr frakt men hoppas att det ska vara bra och det nu!! Jippie längtar tills det kommer!!!

• CamillaJ
    Line80 skrev 2008-02-23 22:13:32 följande:
    står det på junkyard? för på a-bay vet jag att innermåttet står.. men vart ser du det på junkyard isf?
    Sorry såg inte att du hade skrivit.. ((så upptagen är jag)) haha. men ja det står "klicka för storleksguide" där inne står det olika för olika skorna ha jag för mej?!
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!