Inlägg från: s k r i n d a |Visa alla inlägg
  • s k r i n d a

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Line80: titta inne på kategorierna med prissänkning (minns ej om det var 80 eller 70%) sedan anger du koden PÅSK i kassan, då får du samma pris

• s k r i n d a

vermilion: ja, jag är också lite orolig över det. Helt sanslös rea ju

• s k r i n d a

Fick paket från Minidani idag och allt till det fantastiska pris jag hoppats Tre helt underbara klänningar, en jacka och en tröja för 637:- !!!!!

• s k r i n d a

Tindrisen: ange "club mama" i kassan så får du 25% på hela köpet!

• s k r i n d a

Nu behöver jag hjälp av er! Har precis köpt Villervallas multirandiga mössa och behöver ett fint överdragsset till.

Jacka och byxa i någon form av funktionsmaterial och utan tjockt foder som tex fleece, tunt bomullsfoder är dock helt ok.

Helst inget mönster utan bara glatt enfärgat, gärna i orange, gult, vårgrönt eller rosa.

Kom igen hjälp mig!!!!

• s k r i n d a

nalle333: tänkte inventera dotterns garderob för ett tag sedan, men när jag kom upp i 23 t-shirts i nuvarande storlek kändes det lite jobbigt så jag lade ned det projektet

(jag tycker inte ens att jag köper t-shirts så jag vågar inte fundera över hur många vanliga tröjor hon har, för det VET jag att jag köper för mycket av)

• s k r i n d a

nalle333: själv älskar jag byxor med mudd nedtill, då kan man ha en lite större storlek med rymlig midja utan att fötterna försvinner. Finns ju även jeans med mudd nedtill, bla på HM.

Men det blir svårare att hitta ju större barnet blir, i 98 är det jättesvårt att hitta fina byxor med muddar...

• s k r i n d a

Röstar också på Villervallas mössa (multirand) Ääääälskar den! Och dottern kan faktiskt tänka sig att använda den istället för hennes gräsliga toppluvor med Hello Kitty och Pippi Långstrump

• s k r i n d a

CamillaJ: söt kille, men bilden gör inte mössan rättvisa... Den är så mkt soligare och gladare i färgen än på bilden.

• s k r i n d a

Skynda er att köpa solhattar! I vissa butiker är de nästan slut!

Köpte en KikKid och en MaxiMo idag och det fanns nästan inget kvar att välja på... Dyrt blir det också... 260 spänn!

Plastisocks solhatt såg jättefin ut, men lite för tjockt tyg för min svettis.

• s k r i n d a

Andaloal: dottern har invigt Kik Kid-hatten idag, den var kanonsöt på och hade rejält brätte som gav bra skugga både i ansikte och nacke (valde den rosa med orange blommor). I vanlig ordning är deras storlekar löjligt små, hon är 2,5 år och hatten är i stl 4-8 år

MaxiMo i stl 51 var för liten Supersynd för den har extra hög solskyddsfaktor och jättelång skärm i nacken. Hade en sådan förra sommaren och den var kanonbra!

• s k r i n d a

Line80: ok, då har antingen mitt barn väldigt stort huvud eller ditt barn väldigt litet (eller så varierar deras mössa i storleken)

• s k r i n d a

elsa77: litet eller stort barn? Till småttingar tycker jag att SuperFit och Kavat är fina. Till de större har bla Ecco fina sandaler.

• s k r i n d a

Någon som reklamerat hos babyclothes.se? Är skitsur på dem just nu Postade en tröja till dem i onsdags (efter mailkontakt) och har fortfarande inte fått pengarna tillbaka och inget svar på ett mail som jag skickade igår. Grrrr...

• s k r i n d a

Vår tjej har smala fötter så på henne sitter SuperFit lite bättre än Kavat. Men jag köper ändå mest Kavat, gillar både utseende, kvalitet och funktion.

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!