• elsa77

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

CamillaJ; Vilka skor blev det då??

Jag har köpt en jacka från mini a ture, men tyvärr är det nog ingen dagis jacka men fin ändå.. Ska nog köpa en POP till dagis.. Det är dåligt med fina jackor,,

• elsa77

Jag har en brun huvjacka med dragkedja i sídan.. Den är stor i stl så får se om han kan ha den i vår ajabaja har den..

Jag har inte kollat på POP ännu men jag skulle vilja ha något svart eller rött måste passa nya gympadojorna..

• elsa77

ÅÅ vilka fina!!! bra val.. 100 i frakt känns lite väl mycket.. hur funkar det på abay??

• elsa77

fraktfritt är nice.. Tänkte ha ett brunt kitt och ett svart/rött.. det bruna är klart Måste finnas några fina jackor någonstans,,

Det är bara vi som kvällsshoppar ikväll

• elsa77

jag funderar på en svea mössa tycker som är så söta med toffsen,, nostalgi..

• elsa77

Ullis; Jag har tvättat mina småfolkströjor i 40 jämt och dom håller du har nog bara haft otur,,

Våren är väll redan här snödropparna är uppe

• elsa77

flera som har lagt upp nova star.. ååå va mycket fint det är
    Vad har ni köpt??

• elsa77

Melike.se också dom andra kommer nog under kvällen

Booble; jag funderar på 3/4 shortsen och wct overallen men i rött

• elsa77

maruttan: om jag inte kommer ihåg fel så skulle den väll inte komma i grått nu tll våran har jag hört men är inte helt säker..
    Det nya kommer i mitten av mars tror jag.. mycket tror här..

• elsa77

Andaloal; va fin mössan var på!!!

Någon som har något bra tips på jeans till en mamma.. vill ha nya men hittar inget,,

• elsa77

Ska göra om sonens rum och det luter åt bil tema är det någon som har några tips??

• elsa77

är det någon som har tips på snygga "sandaler" det börjar bli lite varmt i etnies dojorna..

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!