Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
Ha, ha som gjord för mig - ngn som handlat Kidkid? Tänkte mig den gröna frottéjackan - ska man gå upp en eller två strl?
Ha, ha som gjord för mig - ngn som handlat Kidkid? Tänkte mig den gröna frottéjackan - ska man gå upp en eller två strl?
Liten på landet har dem (även i större strl), vilket uppskattas. Handlar mkt Molo, Katvig, POP och Småfolk - men har ännu ej prövat detta märke. Idag kom Småfoljs traktortröja i lådan, kanonfin om nån är sugen!!!! Har två långa killar, två resp. fem år, men de drar 104-110 resp. 134 i storlek. Prövar nog med strl 140 till den store killen! Tack för hjälpen!
Ja, här blev det just en t-shirt m fotbollsmotiv från Molo.. Farligt m nätshopping eller hur?
Är alla ute o shoppar (:?!
Funkar converse så finns det ju - annars vet jag tyvärr inte...
Gokväll, jag har köpt (sonen valde) den gröna POP jackan o den armygröna Molojackan (till den lille). Den sistnämnda lämnar jag dock tillbaka - känns inte så "vårig".
POP har ju svart WS både en "lurvigare" o en slätare variant... Ska dock byta till en blå - min nästan 130 långa 5-åring ser ut som 10 år i den och svarta överdragsbyxor...
Lindex har haft en variant av svart skinnjacka - kanske lite coolt till skorna? Snygga de var!
Ok, då kanske jag vågar köra Småfolk på 40 grader - har varit lite orolig att trycket skulle blekna, det gjorde det tyvärr direkt på min lejontröja..... (i 30)
Hemkommen från stan, står med tröja, blå keps mm på POP, ska ta fram kortet o ge till exp., men... Nä, just det - ligger kvar hemma vid datorn sedan förmidagens moloshopping på Krumelur...! Suck!Ok, har lyckats en gång tidigare då var det värre - full varuvagn på ICA... Bokrean blev billig, skrapade ihop till den stora "varför" boken iallafall!
Kavat är ju oslagbara i början...
Usch, ni fick mig att börja räkna, inte ens jag tycker att det är rimligt med så mkt o då kommer det paket både från krumelur, ajabaja o eleraff imorgon. Vill ha Molos verktygströja oxå (ngn som har den o bild?) och har ännu inte handlat det jag vill ha på meandi... Men - ovanligt mkt snyggt denna vår!
Suck! Provade just nya jackan från Kikid, ursnygg men modellen är katastrof.... Måste skicka tillbaka, såå trist...
Nä, jag menar strl 146, och 130 cm lång (de rekommenderade att man gick upp 1-2 strl), lång o smal son!
En aning!
Hej, ngn som vet fler än alfons som säljer Gant via webb????