• Line80

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

hannasmantan skrev 2008-02-21 23:16:59 följande:
    Jaha!! Var det så enkelt....tusen tack!!Nu har jag köpt ett par baggyjeans från Levis på melike.se så nu får det vara nog för idag.Förresten...vet någon hur DC shoes är i storlekarna?
    ja dom är lite bredare i modellen.. vilket passar mina barns fötter kanon,
    titta på http://a-bay.jetshop.se/ så ser du innermåtten
  • Line80
    CamillaJ skrev 2008-02-23 19:51:52 följande:
    Har varit inne på junkyard innan men förstår inte storlekarna :-S ..nån som vill förklara vad dom motsvara!
    man kan klicka på storleks guide.. där ser man va det är för storlekar
  • Line80
    CamillaJ skrev 2008-02-23 20:58:24 följande:
    äsch vet nu står ju att de mätt innersulan
    står det på junkyard? för på a-bay vet jag att innermåttet står.. men vart ser du det på junkyard isf?
  • Line80
    CamillaJ skrev 2008-02-23 23:01:55 följande:
    Tror inte länken funkade va?Men fick köpa mej plus igen hehe gick ut för nån dag sen men nu så ha man de igen ... här är dom ..så fina!! Hoppas dom blir bra..  och jag behöver nån svart röd vit jacka med!!!!
    dom e jätte snygga.. har själv varit inne på dem men jag tror jag ska ta dessa ist.. fast de är kardborre knäppning på dom me fusk snören.. men ser annars percis ut så här.. skit snygga
  • Line80
    maruttan skrev 2008-02-24 16:45:53 följande:
    Jag har letat överallt efter en svart skinnjacka i stl 92 på H&M men tydligen så sålde de små storlekarna slut på en gång... Har letat på hm.se och där finns de inte heller....
    men strl.98 finns å det vågar du ta för de är små i storlekarna
  • Line80
    maruttan skrev 2008-02-24 17:02:44 följande:
    Minsta storleken som fanns på "mitt" H&M var 110 och det blir ju på tok för stort tyvärr....
    fast på hm.se menade jag ju att 98 finns
  • Line80
    hannasmantan skrev 2008-02-25 20:49:02 följande:
    Idag fick jag hem Charlies levisjeans och molokläderna. Att lite kläder kan göra en helt varm inombords.....Lägger upp bilder i min blogg.
    jätte fina kläder! Dom där Levis jeansen är jag me såå sugen på.. men vågar mej inte på att testa strl då största är 24 mån.. är det dom du har köpt? Isf skulle du kunna tänka dej att mäta dom till mej? Innerbens längden och på utsidan av benen typ? skulle isåfall va super snällt!
  • Line80
    maruttan skrev 2008-02-25 21:50:35 följande:
    Jag satsade på "tjej"modellen i stl 98 på skinnjackan från H&M så får vi väl hoppas att den blir bra, den andra (kill) modellen var slut i både 92 och 98 tyvärr..Just nu så håller jag på och samlar ihop mina Tradera pengar inför en rejäl shoppingrunda på POP på lördag!!
    blir jätte bra.. tjej jackan är inte speciellt tjejig så det blir nog bra.. däremot så är den mindre än kill modellen så jag hoppas att du inte tagit för liten strl bara!

vad ska du pop-shoppa?
  • Line80
    CamillaJ skrev 2008-02-26 21:12:47 följande:
    Hallo åh va ni shoppat hehe imorgon kanske det är min tur Nej men ska in till Eleraff och kika lite som jag vet så har inte katvig kommit och det är ju det jag ska ha så de blir nog inte så mycket hehe. Men mina Etnies skor kom inte idag ...VILL HA  NU eller inte mina sonens men endån heeh. Men jag har shoppat lite idag blev ingen svart vårjacka till Isak utan idag handlade jag en Didrikson vårjacka fin men grön så den passa kanske inte till skorna så jag ska låta lappen vara kvar å vänta tills skorna kommer med postis Nån som skickat efter ifrån abay? Lev tid?
    ja jag beställde sonens DC skor från dom.. tog 2 dar om jag inte minns fel 
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!