Inlägg från: Ari Gold |Visa alla inlägg
  • Ari Gold

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Finns det några örebroare i den här tråden?

• Ari Gold

Åh kul! Det är ju bra om man kan få lokala tips...

Jag har också mest kikat in här enstaka gånger tidigare. Det är kul att få tips om snygga kläder men jag gillar inte att nätshoppa och är fullpris-allergiker så jag håller mig mest till fynd som dyker upp i närheten.

Du har väl inte missat Mini Numph -kollektionen på lager157? Sååå snyggt (om man gillar retro-stil) och vilka priser!!! Synd att det var mest tjej :(

• Ari Gold

Det fanns fina set med äppelmönstrade linnen från mini numph som även passade till kille och t-shirts med ugglor. Annars var det inte så mycker nytt. Jag gillar linnena från Frank Dandy med roliga mönster men de har de ju haft ett tag. Bondelis-bodys finns på rea men de är inte vidare spännande direkt. Till äldre barn (128 och uppåt) fanns det lite tuffa sommarkläder från o'neill.

Men kanske inget man gick i taket över, utom mini numph då.

Rea-rummet på Cacau tycker jag annars har varit bra i vår. Jag köpte den pälsiga luvjackan från kik*kid där som jag gått och väntat på ska komma på rean.

MEGA har suveräna rea-priser på babykläder från name it och där finns några blåprickiga mjukbrallor med orange muddar (typ MOLO-kopia) som jag skulle köpt direkt om jag haft tillräckligt små barn. Och så så har de fyllt upp med superlyxiga Burberry- och Escada-klänningar som jag inte skulle kunna låta bli att köpa om jag haft en flicka (fast om jag verkligen HAFT en flicka hade jag nog velat köpa tuffare kläder - jag dreglar över allt flickigt nu bara för att jag har tre grabbs).
  • Ari Gold

Peak:

Jag har annars hört att Molos brallor funkar bra att köpa flera storlekar för små och använda som knickers. Har inte sett på bild hur det blir dock.

Åsa:

Kul att det verkar finnas en handfull Örebroare här då! Tipsa gärna om du ser några fynd! Hinner inte gå så mycket i affärerna just nu ¨då det är fullt ös på jobbet + kvllskursen jag går *stress*. Men snart är det sommarlov - då ska jag shoppa!!!!

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!