Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Nu har jag beställt Nova Star också
    Blev wct dressarna, jeansen, mössorna & mjukisjackan till barnen
    Den röda wct dressen verkar ju helt ljuvlig i färgen!

• loveliva
    Höst06 skrev 2008-03-04 19:53:40 följande:
    Ingen som kan hjälpa mig med råd lite snabbt??Sitter med värsta beslutsångesten och vill beställa!
    jag själv har beställt från freshmilk & kidzshopen
  • loveliva

Å så har jag varit på meandi-party och shoppat fin fina kläder

• loveliva

Någon som har fått hem Nova Star kläderna ännu?! Jag trodde jag skulle få från kidzshop idag, men får vänta till nästa vecka.

• loveliva
    jojoa75 skrev 2008-03-07 13:28:04 följande:
    De kommer inte in till webshopparna förrän i nästa vecka, så dessa var en förbeställning man kunde lägga.
    Jo jag vet, men på kidz hemsida står det att nova star kläderna finns i lager 080306, så därför tänkte jag om de var snabba med att skicka så hade j gahaft kläderna idag. Men de kan ju ha skrivit fel datum också.
    Men jag är såå nyfiken på kläderna
  • loveliva

jag vill ha nova star NUUUUU!!!!!!! Ingen som har fått ännu???

• loveliva
    Line80 skrev 2008-03-11 21:24:54 följande:
    jag fick ett mejl idag om att kollektionen va försenad till leverantörerna.. åhh va ledsen jag blev då.. hoppas bara man hinner få det innan påsk för sen åker vi bort!!
    Nej, vad tråkigt, jag som väntat på postis med spänning, men kan lugna ner mig lite då, bläää vad trist Vill ju ha kläderna nu!
  • loveliva
    vilken webbutik har mest shampoodle???
  • loveliva
    zasata skrev 2008-03-13 19:27:59 följande:
    top.js.OpenExtLink(window,event,this)">www.minidani.se HAR MKT SHAMPOODLE ÄVEN DETTA ERbjudandeSom vår påskpresent till er erbjuder vi en extra rabatt på allt i butiken i helgen. Fredagen den 14 mars t o m söndagen den 16 mars, får ni 25% på allt genom att använda rabattkoden PÅSK.
    Tack
    Då ska jag beställa i morgon Rabatt är alltid kul.
  • loveliva

Hur är shampoodle i storleken?
    Min 3-åring är ca 104 cm lång och har i vanliga fall stl 98/104, ska jag ta 100 eller 110???

• loveliva
    Andaloal skrev 2008-03-13 22:20:25 följande:
    110.Ta 110 du så kan du korva/vika de där enoooorma muddarna.
    ok, då blir det 110 då kanske.
    men till min 2-åring då? han har stl 86/92, ska jag ta 100 till honom då?
  • loveliva
    prinsungen skrev 2008-03-14 09:07:54 följande:
    Jag har 100+ till sonen som har 98/104 annars. Muddarna på de nya modellerna är mkt lösare och därför sitter den inte lika bra tycker jag. Och den är stor till honom.
    oki, tack!
    Men är muddarna lösare på frottémodellerna också tror du?
  • loveliva

Paket från minidani idag med shampoodle.
    Sonen älskade byxorna, han tyckte det var lite konstigt med den långa mudden
    Ska köpa frottédressarna när de kommer också!
  • loveliva
    madicken75 skrev 2008-03-18 22:26:17 följande:
    Är det någon som har köpt och fått hem shampoodles nya frotte dressar.. Är de såå ljuvliga som dom ser ut ?? En sånn vill jag själv ha och mysa omkring med i sommar
    De kommer först i april Jag vill också ha en sån
  • loveliva
    vermilion skrev 2008-03-19 17:37:40 följande:
    Nån mer som köpt dom här byxorna från Nova Star. Det vita n:et framtill, ska det vara helt sprucket? Ser ju ut som det kommer ramla bort småbitar av det där om jag ens försöker att tvätta dom.
    På min nova star mössa var n:et också sprucket Så jag skicka tillbaka.
  • loveliva
    Tindrisen03 skrev 2008-03-20 22:20:24 följande:
    Fin kille och fin kombo! Vad har du för stl på byxorna och hur lång är han?Ngn som förresten har förslag på eller kan visa ngn annan smygg kombo till de byxorna? Tycker alltid rött är så svårt att mactha till. Rött finns ju i så många nyanser och så är det vitt och svart typ som fungerar
    Melker är ca 85 cm lång och det är stl 86 på byxorna. Nova Star är ganska långa i benen tycker jag. Känns som om han kan ha dessa länge.
  • loveliva
    madicken75 skrev 2008-05-13 22:38:49 följande:
    skrev fel.. ska vara här är det också en två åring som svettas om fötterna.. tycker att de tär jätte svårt att hitta sommarskor,, dom måsta ju passa i stilen
    Jag har köpt kavat sandaler till min barn. Tycker de är suveräna med passformen, aldrig några skavsår
  • loveliva
    EnilemmE skrev 2008-05-14 10:14:07 följande:
    Lova har ett par sandaler med öppen tå från PAX och ett par med stängd tå från Kavat! Kavatskorna slår ju aldrig fel, alltid toppenköp precis som loveliva skriver, men jag är nöjd med PAX-sandalerna oxå, visserligen har vår Lova små tjocka bebisfötter, så det blir märken efter sandlerna, men hon tycks inte bry sig!! (Lova är drygt 15 månader)
    Ja, kavat är nästan de enda som passar knubbiga fötter Även när de är lite större. Men passar jättebra på nättare fötter också
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!