Inlägg från: EnilemmE |Visa alla inlägg
  • EnilemmE

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Lägger till, på en gång!!

♥ LOVA ♥
  • EnilemmE
    CamillaJ skrev 2008-02-23 23:27:46 följande:
    Ja svea mössorna är fina, men varma ? Eller skulle vara med vår ...trikå hehe. Nån som vet vart de märket kommer ifrån ON the peak?? Nåt sånt där "fusk" märke till peak eller..? Hörde nån säga att det såldes i Ullared, men är det så ? Nån som vet?
    On the peak säljs på Gekås i Ullared, ja! Men jag vet inte vad det är för märke direkt.. Min kompis köpte en jacka som var jättefin iaf!!
    ♥ LOVA ♥
  • EnilemmE

Jag fick paket från Matador Kids idag, beställde igår!! Body & byxa i blått med vita prickar från Molo.
    Idag la jag en liten beställning på Lindex.. Generad Blev ett regnställ och en pyjamas till lillhönan!! Osäker på om det kommer räcka så länge storleksmässigt, men vi får väl använda det nu direkt, det är ju nu det är regn och rusk ändå!!

Handlade klänning, leggings & strumpor i rosa/vitt från Katvig när vi var i Danmark i helgen oxå, så nu får jag nog hålla lite i plånboken..

♥ LOVA ♥
  • EnilemmE

Har ni sett den nya Royal-kollektionen från Kavat?? Sååå söta skor, men lite i dyraste laget..

♥ LOVA ♥
  • EnilemmE
    Booble skrev 2008-03-06 22:03:43 följande:
    zasata: Napphållaren från CULT är ju sååå söt!! Fint det andra med såklart
    Vi har oxå en sån!! Sambon köpte den för han tyckte den var så söt!! *gulle*
    ♥ LOVA ♥
  • EnilemmE

Jag vill oxå ha en butik nära mig!! Här är det en tripp på runt 10 mil och man ska komma till en rolig barnklädesbutik!!

♥ LOVA ♥
  • EnilemmE

Vad för barnmässa?!?!?
    Vi ska på barnmässa i Göteborg i helgen, det ser jag verkligen fram emot!!

♥ LOVA ♥
  • EnilemmE
    elsa77 skrev 2008-05-11 09:49:00 följande:
    är det någon som har tips på snygga "sandaler" det börjar bli lite varmt i etnies dojorna..
    Pax har fina sandaler till mindre barn!
    ♥ LOVA ♥
  • EnilemmE

Lova har ett par sandaler med öppen tå från PAX och ett par med stängd tå från Kavat! Kavatskorna slår ju aldrig fel, alltid toppenköp precis som loveliva skriver, men jag är nöjd med PAX-sandalerna oxå, visserligen har vår Lova små tjocka bebisfötter, så det blir märken efter sandlerna, men hon tycks inte bry sig!! (Lova är drygt 15 månader)

♥ LOVA ♥
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!