• zasata

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

jag tror jag regestreat mig på kundklubben innan... hur kolalr jag upp det?

• zasata

har ett par jeans i nova star som e stl 80 och dom är jääätte stora.. min dotter är 10mån.
    hur är dom grå mjukisarna i stl? krymper dom något?

• zasata
    www.minidani.se HAR MKT SHAMPOODLE
     ÄVEN DETTA ERbjudande
    Som vår påskpresent till er erbjuder vi en extra rabatt på allt i butiken i helgen. Fredagen den 14 mars t o m söndagen den 16 mars, får ni 25% på allt genom att använda rabattkoden PÅSK.
    loveliva skrev 2008-03-13 18:50:56 följande:
    vilken webbutik har mest shampoodle???
  • zasata

jag vill ha jeanskjolen. men hur hittar jag pris och hur jag köper?

CamillaJ skrev 2008-03-18 12:26:24 följande:
    Ja där ska jag garanterat köpa ett par jeans!! Gud va snygga..
  • zasata

skall dom komma som frotté? :-O

loveliva skrev 2008-03-18 22:25:04 följande:
    Paket från minidani idag med shampoodle.Sonen älskade byxorna, han tyckte det var lite konstigt med den långa mudden Ska köpa frottédressarna när de kommer också!
  • zasata

jag bara måste ha frotté dressen sen!! itn för jag använder den jag har så mkt men.. shit vad snygg

• zasata

vilken affär var det som hade om man ahde registrat sig till kunfklubben innan ett viss datum sp fick man 15 eller 20% på första vår köpet..?

• zasata

gud vad snygg. finns den i svea butiken`*blundar för alla filtar jag har*

Aannaa skrev 2008-03-23 17:48:17 följande:
    Bebisfilt från SVEA inhandlad igår, den är så himla fin!!!
  • zasata

jag köpte svea jeans! jätte sköna.. rätt låga, stresch. och mkt plats vid magen. annars harj ag alltid problem med att dom e så tajta vid magen och stora vid låren.. kostade 7eller800.
    Ben sharmen jeans, vet dock itne om det finns i sverige. men dessa är underbara. haft mina i snart 3år och e precis lika fina som när jag köpte dom.
    lee, bra kvalite bra pris många olika modeller.
    jag rekomenderar inte HM alltid tappat form och allt efter nån tvätt tycker jag.

elsa77 skrev 2008-03-25 21:51:23 följande:
    Andaloal; va fin mössan var på!!! Någon som har något bra tips på jeans till en mamma.. vill ha nya men hittar inget,,
  • zasata

hur gammal är han? har grå till min tjej men den glider bara ner hon är 10mån.

Andaloal skrev 2008-03-25 22:11:45 följande:
    Tack. Ändå försökte han rycka bort den men jag hann få ett kort. Finns en tofs också på den såklart
  • zasata

till mig.. men s¨himla sköna.. Sobea byxor.. 300kr på mässan ord 599,

blingo byxa 165 baby och barn mässan

nova star, byxa 100kr t-shirt 80kr tjocktröja 100 kr

tröja dunnis 50kr
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!