• Line80

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

elsa77 skrev 2008-03-02 19:43:55 följande:
    flera som har lagt upp nova star.. ååå va mycket fint det är Vad har ni köpt??
    Army byxa, Baggy XL demin washed, Mössa NS grey, WCT byxa grey. vill ha mer men får vänta lite
  • Line80
    Booble skrev 2008-03-02 20:17:36 följande:
    WCT jacka o byxa i grått, armybyxor, och 3/4 dels jeansen...
    3/4 dels jeansen funderar jag verkligen på hur de sitter då det är mudd nertill.. ja det ska bli intressant och se om du har lust att dela me dej av modell bilder sen
    men man får väl vänta 1½ vecka till innan kläderna har kommit gissar jag på.. lång väntan tycker jag hehe..
  • Line80
    Melike.se hade ju ett par justa shorts som jag inte sett i de andra webbutikerna, där fanns även lite modellbilder 
  • Line80
    SofieO skrev 2008-03-04 20:51:31 följande:
    Jag skulle nog tagit strl 86...och beställt från Freshmilk...Men själv väntar jag för jag vill "fingra" på dom live istället!
    Freshmilk är väl inte fraktfria? Det är däremor kidzshoppen och sveali.se
  • Line80
    Booble skrev 2008-03-05 20:51:05 följande:
    Nya inköp hos mig...!
    vart har du köpt kik kid nappen och handy man tröjan från molo? jätte snygga saker hade du shoppat.. precis min smak
  • Line80
    Booble skrev 2008-03-05 21:30:49 följande:
    Tack tack Kikkid nappen är från Freshmilk, vet ej om den ligger uppe på sidan... Molo tröjan är från Annaluca.dk
    ja just det.. det va där jag såg den innan.. synd att man inte har en 92:a längre i tröjor
  • Line80
    Booble skrev 2008-03-06 16:46:48 följande:
    Då finns det nya bilder igen!!
    tänk att de där ida T kläderna du köpt.. haj badisar å den fina gröna tröjan hade jag precis innan jag kikade in hos dej tänkt shoppa  snacka om samma snygga smak!
  • Line80
    Booble skrev 2008-03-06 19:22:06 följande:
    Hihi vad lustigt De är fina så köööp!!
    japp håller på funderar på storlek bara.. är de normala? vilken strl tog du? tänkte på badisarna för tröjan vet jag redan vilken strl jag ska ha
  • Line80
    maruttan skrev 2008-03-06 19:32:17 följande:
    Jag är oxå lite sugen på badbyxorna från IdaT, hur var de i storlek?? Fick hem frottejackan från KikKid idag, hade ju tagit stl 104 och den tror jag blir alldeles lagom! Har inte hunnit prova den än dock!
    haha samma funderingar ser jag åhh första gången jag blir riktigt förtjust i idaT.. såå härliga färger!!
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!