• Line80

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Booble skrev 2008-03-06 20:15:43 följande:
    Jag tog 98 till Melvin, 92:orna hade säkert funkat, men jag vill inte ha de fööööör tajta även om de ska sitta åt. Han har 92 i andra märken på "vanliga" nederdelar.
    tack nu har jag beställt!!
  • Line80
    maruttan skrev 2008-03-07 22:04:47 följande:
    Någon som vet var jag kan få tag på en grå SVEA mössa?? Trodde att de bara fanns i blått och rött men såg på caroucelljunior.se ( osäker på stavningen..) att de hade haft den i grått och det skulle ju vara skitsnyggt till F's röda skaljacka!
    köpte du inte den grå NS mössan då?
  • Line80
    SofieO skrev 2008-03-11 21:17:28 följande:
    Va in på Smallkids idag o dom hade fått in..men skulle inte packa upp förrens dom har flyttat till nya lokalen i början på april!?!! GALET!!!
    där va jag oxå idag i hopp om att få se lite nyheter.. blev lika besviken jag
    Men dom hade rätt bra flyttrea om man inte redan tröttnat på det gamla.. som jag
  • Line80
    loveliva skrev 2008-03-11 20:49:38 följande:
    jag vill ha nova star NUUUUU!!!!!!! Ingen som har fått ännu???
    jag fick ett mejl idag om att kollektionen va försenad till leverantörerna.. åhh va ledsen jag blev då.. hoppas bara man hinner få det innan påsk för sen åker vi bort!!
  • Line80
    SofieO skrev 2008-03-11 21:30:24 följande:
    Jo superbra rea om man inte har allt redan! Gick därifrån tomhänt!!!..bytte bara storlek på Kikkiddressen jag köpt... sånt har aldrig hänt mig förr!
    nej samma här hade räknat med att komma därifrån me lite nyheter, men tjo fick jag
  • Line80
    philmKarin skrev 2008-03-12 10:14:08 följande:
    Aha... flyttrea - jag har ju inte redan allt . Fanns det nåt i stl 80/86 då?
    fanns massor som sagt det är bara åka å kolla
  • Line80
    vermilion skrev 2008-03-14 11:57:59 följande:
    Usch jag handlar verkligen för mycket. Man kanske skulle köpa en bil eller nåt istället? I alla fall så fyndade jag precis den här: www.minidani.se/Fick den för 314 kr!
    men gud hur kunde du få den såå billigt
  • Line80
    Andaloal skrev 2008-03-31 13:44:49 följande:
    Idag har jag fyndat.Underskatta inte att gå på Second hand för idag knallade jag in och råkade passera en låda med helt NYA cheap monday för barn. (alltså de var typ inköpta dit bara)13.50 euro för allt detta
    vart är den second hand butiken tro? snygga kläder
  • Line80
    madicken75 skrev 2008-04-02 22:54:11 följande:
    vill ha boardshorts till en två åring någon som har sett något??
    junkyard eller a-bay har säkert.. har du kollat där?
  • Line80
    zasata skrev 2008-04-03 20:29:02 följande:
    idag harj ag handlat en massa på kapphal.. förvånad.. hade en massa fina kopier vet nån om det finns erbjudande på brio race nån stans?
    fick mejl precis om det va erbjudande på 1klass..
  • Line80
    s k r i n d a skrev 2008-04-24 21:18:08 följande:
    Andaloal: dottern har invigt Kik Kid-hatten idag, den var kanonsöt på och hade rejält brätte som gav bra skugga både i ansikte och nacke (valde den rosa med orange blommor). I vanlig ordning är deras storlekar löjligt små, hon är 2,5 år och hatten är i stl 4-8 år MaxiMo i stl 51 var för liten Supersynd för den har extra hög solskyddsfaktor och jättelång skärm i nacken. Hade en sådan förra sommaren och den var kanonbra!
    köpte oxå den till min dotter som är 5½ år och samma strl. den va stor tycker jag
  • Line80
    s k r i n d a skrev 2008-04-25 15:09:49 följande:
    Line80: ok, då har antingen mitt barn väldigt stort huvud eller ditt barn väldigt litet (eller så varierar deras mössa i storleken)
    hon har 52/54 i andra mössor och det har sonen med (3 år) fast han kunde inte ha hennes solhatt den va på tok förstor.. så jag vet inte hehe
  • Line80
    CamillaJ skrev 2008-04-25 23:34:25 följande:
    God kväll! Nån här inne som vet villka som säljer rockefella?? Eller om nån här inne beställt ngt därifrån, jag kan inte hitta frakt pris!
    babyshop säljer iaf lite
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!