Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Här är mina kids idag.. Albin på första bilden som traska runt för fullt här hemma!!
    Katvig body och strumpor och nya HM jeansen!

..och sen storebror Isak ute på gården idag när lillebror sov, här med sina nya vår kläder.. Didriksons jackan, sin nya Katvig mössa och sen de nya överdragningsbyxorna! Nu hoppas jag bara skorna ska komma tills nästa vecka

• CamillaJ
    Ullis 10 skrev 2008-03-04 19:46:42 följande:
    Suck! Provade just nya jackan från Kikid, ursnygg men modellen är katastrof.... Måste skicka tillbaka, såå trist...
    Men hallå vad var det för fel?
    Har en på G ..så jag är nyfiken som bara den...
  • CamillaJ
    Ullis 10 skrev 2008-03-04 22:30:42 följande:
    Sonen är snarast lång o smal - den var lång i ärmarna, men trång som attan i mudden nertill o över bröstet, ska väl sitta så men... Fickorna stod rätt ut pga det, men han kunde inte haft större på längden. Hon (ajabaja) sa att många hade bytt! Första gången jag byter något pga modellen! Synd för i sig är den ursnygg! Som tur var anlände Molos fotbollströj oxå, piggade upp lite, alltid trist när man måste skicka tillbaka...
    Ja ok vad hade du för storlek och hur gamal är din son?
  • CamillaJ
    zasata skrev 2008-03-18 12:24:53 följande:
    kan man bara kolla på bilder?
    Tyckte de stod att den skulle öppna (webshopen) 15 april?
  • CamillaJ

Fick hem de fina byxorna ifrån kameleont idag så snygga!Tog lillkillen på bar gärning med när han hade fått tag i sockerkaka ..villken miiin

• CamillaJ

svea mössorna det nya är det vår mössor eller? Tycker det inte ser så ut? Men de borde de ju vara om dom kommer nu?

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!