Mammalediga i Örebro
Här samlas vi mammor i Örebro som vill prata om allt mellan himmel och jord...
Välkommen!
Här samlas vi mammor i Örebro som vill prata om allt mellan himmel och jord...
Välkommen!
Va kul att ni har hittat hit. Det här ska väl kunna bli en bra tråd:)
Mozart: Vad blev det för smaskig paj?
Fre.fm brukar vi mammor i Rynninge som är hemma med barn träffas å fika och så får barnen leka... Efter det ska jag fixa det sista med städningen. Vi får besök i helgen av Englas farmor och låtsasfarfar, så det kommer inte bli ngn tid över för mig att hänga vid datorn.
Helma: Just nu är alla dagar fikadagar för mig, men ska försöka ta tag i det på måndag;) Det är ju snart sommar och jag vill inte vara i vassen i år.
Kulan: Tråkigt med Filip... Jag tänker skippa långpromenaden i dag. Har ingen lust å gå långvända i blåsten, men jag måste iaf ut på en kortis. Vovven ska ju rastas...
Jag har en easy hug bärsjal och så funkar även bärselen väldigt bra. Bärselen använder vi när vi är ute på kortare rundor med hunden och så får det ju inte vara för dåligt väder förstås...
Helma: Vilka maratonpromenader du gör. Har du ngn runda du går el. är du bara ute och går hipp som happ i 2-3 h?
Helgerna går alldeles för fort... Tänk om en helg iaf kunde vara 3 dagar. Vi har haft besök i helgen:) Englas farmor. Tyvärr var de tvungna att åka hem lör.kväll. Iofs blev det tid över i dag till renovering...
Mozart: Mage börjar svullna? Är det ngt jag har missat? Har du fikat mkt eller ska du ha en till bebbe?
Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg!
Mozart: Va kul!!! När är det dags för pluppen att titta ut i stora världen?
Vilken aktivitet det har varit här i dag då. Verkar som om att det "bara" blir vi i denna tråd. Är det ingen som vågar sig in här eller har de inte upptäckt denna fantastiska tråd???
Mozart: Vilken kula du har!!! Går väl inte att dölja den här grav. När jag var gravid ville jag inte berätta för bekanta förrän v.13 och det hade ju varit omöjlig om jag hade haft den magen som du har. Jag har oxå hört att det syns tidigare när man inte är förstagångsbärare...
Jag har börjat träna på Friskis och jag är så svag, så det är tur att jag börjat tränat.
Ser att Helma vill ut och promenixa. Jag har faktiskt träffat folk 1 gång via fl och det gick inte alls bra. Det kändes väldigt stelt och jag ville inte vara där. Vi var 4 st och de 3 jag träffade hade träffat varandra många gånger innan, så jag kände mig som femte hjulet. Därför är jag tveksam till om jag vågar träffa ngn via fl igen. Dock har ni ju inte träffat varandra tidigare... Annars låter det ju trevligt med en promenix, men enda gången jag kan är fre. em
Jo, det kan ju gå bra oxå å träffa folk via nätet. Om det inte gör det denna gång kanske jag får börja fundera på hur jag är;)
Angående promenixen så är det denna vecka som jag enbart kan fre.em
Skönt Kulan att kräkningarna har upphört.
Jag har varit några gånger på öppna här på norr, Olaus Petri. I dag ska jag iväg på babysång på Citykyrkan. Engla tycker verkligen om att aktiveras, så det är tur att vi bor i en stad där det finns ett utbud man bara kan välja å vraka mellan...
Helma: Vet att du vill vara anonym, men det skulle vara trevligt att veta vad du heter. Heter du Helma eller? Jag tycker nämligen att Helma är ett jättefint namn. Om jag minns rätt så heter du Kulan Åsa och du Mozart heter Jenny och även jag heter Jenny.