• Conny homopappan

Mamma/pappa detta är min pojk/flickvän

Vad hade ni gjort om er 15 årig son/dotter kommit hem en dag helt utan att förvarna med en samkönad person och sagt detta är min pojk/flickvän?

• Svar på tråden Mamma/pappa detta är min pojk/flickvän
  • Ahdela

Conny homopappan skrev 2008-02-24 23:27:14 följande:

Svar på #46
    HAHAHA sjukt du frågar dig varför ditt barn inte skulle våga säga något... har du läst ditt eget inlägg.. hur många i din församling tror du inte smyger runt på qruisern och rfsl chatten och raggar one nightstand när deras "rätta" partner jobbar eller är hemma med barnen.
    Haha Conny, VI som lever i den här världen med gaymänniskor VET hur många gifta "heteron" det finns som ränner runt på våra sidor i jakt på någon, men vänta bara, NU får du hela FL på dig! ;)
  • Bevabus

det har jag redan sagt tidigare i tråden.
    Conny homopappan skrev 2008-02-24 22:54:04 följande:

Svar på #35
    så vad skulle du säga till ditt barn om de kom hem med en samkönad pojk/flickvän??
  • Conny homopappan
    Svar på #52
    Bevabus skrev 2008-02-24 23:34:12 följande:
    det har jag redan sagt tidigare i tråden.Conny homopappan skrev 2008-02-24 22:54:04 följande:
    Jag frågade inte dig utan det var en fråga på inlägg 35
  • Bevabus

oj ursäkta, såg bara första meningen som var mitt citat så jag trodde det var till mig
    Conny homopappan skrev 2008-02-24 23:37:49 följande:

Svar på #52
    Jag frågade inte dig utan det var en fråga på inlägg 35
  • Conny homopappan
    Svar på #51
    Ahdela skrev 2008-02-24 23:33:19 följande:
    Conny homopappan skrev 2008-02-24 23:27:14 följande:
    Haha Conny, VI som lever i den här världen med gaymänniskor VET hur många gifta "heteron" det finns som ränner runt på våra sidor i jakt på någon, men vänta bara, NU får du hela FL på dig! ;)
    inte bara på "våra" sidor heller.. har nog haft one nights med tror det är 5 el 6 gifta män när deras fruar har gått och lagt sig i hytten på Cinderella. sen alla de vars fruar vart hemma när den ÄKTA mannen vart på konferens
  • Bevabus

men hur kom ni in på den här diskussionen? ledsen att bryta den, men den är väl rätt OT?
    Conny homopappan skrev 2008-02-24 23:42:24 följande:

Svar på #51
    inte bara på "våra" sidor heller.. har nog haft one nights med tror det är 5 el 6 gifta män när deras fruar har gått och lagt sig i hytten på Cinderella. sen alla de vars fruar vart hemma när den ÄKTA mannen vart på konferens
  • Conny homopappan

visst det är den nog.. avslutar detta

• Conny homopappan

Men AquariusGirl svara gärna på min fråga om du verkligen tror att ditt barn (när du nu får barn, vilket man bara helt ärligt önskar att du inte får) kommer våga säga till dig atthon/han är homosexuellt när du isådana fall kommer döma denna person för sina sexuella handlingars skull.. Jag kan säga jag skulle också bli mycket förvånad om ditt barn kom hem med sin samkönade pojk/flickvän och presentera honom/henne för dig och resten av familjen. Ditt barn kommer i detta fall vara en garderobs bög/flata.

• MissXXX

Jag hade spontant känt mig lite ledsen då jag kankse inte får barnbarn och ja ni vet... MEN det är inget som kommer ligga och gro direkt utan jag hade såklart accepterat mitt barns känslor och även partnern om denne är bra för mitt barn (oavsett kön).
    Har inga problem alls med homosexuella

Skulle kanske prata mer med henne sen om hon verkligen känner att detta är rätt, om hon är lycklig osv.. och är hon det så är ju allt bra liksom

• MissXXX

Det här om att barnet borde förvarna eller tala om så fort dom själva vet att dom är homo elr bi, det tycker inte jag är nån självklarthet. Som förälder har man inget rätt att veta vad ens barn attraheras av tycker jag. Inga hetero måste ju tala om att dom gillar motsatta könet till exempel, varför måste man då tala om att man gillar samma kön? Det spelar ju ingen roll ens, huvudsaken är ju att dom själva är säkra i sig själva och trivs med det.

Svar på tråden Mamma/pappa detta är min pojk/flickvän