• Peda

***Skelleftetråden***

Är egentligen rätt coolt vi e inne på 12:e tråden..måste bli 3 år när denna stängs va??

• Peda

Hoppas alla hittar hit..har länkat tråden i men press som vanligt.

Nä..nu e Emma ny ammad och sover.. bäst att passa på att sova lite själv. Natti.

• Peda

Ingen fara. Tycker vi försöker hjälpas åt att komma i håg. Hade själv också totalt glömt bort att gamla tråden stängts ner, säger som malle, bara tänkte det var ovanligt lugnt i tråden!!

Felicia6 skrev 2008-02-23 16:19:25 följande:
    Att jag helt glömde bort att göra en ny tråd innan gamla dog skyller jag helt och fullt på att jag opas om tre dagar. Jag har tänkt flera ggr att jag inte skulle glömma bort det och lika förbannat gjorde jag det. Sorry alla Hoppas ni ändå hittar hit och hoppas att ni andra tipsar om nya adressen
  • Peda

Oh my goood! Så fort det har gått!! ALL lycka till nu bruden!!! =)

Felicia6 skrev 2008-02-24 19:36:07 följande:
    Hej då alla!Håll tummarna för mig nu, i morrn läggs jag in så vi åker tidigt på morgonen och på tisdag opereras jag!Hoppas ni alla har det bra i veckan så hörs vi då jag kommer hem igen
  • Peda

Så ballt skrivet! hihi som porr.

Kixi skrev 2008-02-26 11:06:54 följande:
    Jag fuskade med bokrean och har beställt i förväg på adlibris så vi får hem våra böcker i brevlådan idag...hurrraaaaaa! Älskar böcker!!! Bokreor är porr för mig ;)
    Själv är jag inte nån bokmal men vore skoj o hitta nån bok till Sander. Men min och Annas tur på stan vart inte så lång och vi han inte ens med det vi skulle.. *suck* Nåja..blir så ibland.

Tycker också tråden är sällsynt tyst. =) Men jag säger som Malle... jag är inte så jätte flitig o kluttra heller
  • Peda

Lotta kan surfa från mobilen skulle jag tro ! =)

ja det är lugnt o fridfullt i tråden.. hoppas alla som vill hittat hit!!

• Peda

Hally: Men du det låter hur tråkigt som helst ! =( Det är en NASTY jävla flunsa som går nu! =( FY rackarns!! Krypa på er!

• Peda

Hally: hoppas han fick embla! stackars liten!! det gör ju vidrigt ont at få nål vare sej det är i handen eller på foten. Hoppas han blir frisk snart.

• Peda

Jag håller andan och hoppas så att vi slipper! Jag tar hellre hela smällen än barnen!! Hoppas mest av allt Emma slipper!!

Krya på er alla stackare som inte är friska!

• Peda

Bloody elf vad skönt!!!!

maltazar skrev 2008-03-01 23:02:14 följande:
    Ojoj, nu är jag utan barn i.. nästan 2 veckor.. känns det som iaf :/Lämnade henne hos mormor nu ikväll, så hon blir där till onsdag kanske. Och sen pappa-långhelg från torsdag... inte förrän nästa måndag eftermiddag/kväll får jag igen henne ordentligt.Men å andra sidan får jag det lugnt att plugga och massvis med sovmornar.. :D..försöker se det positiva!
Svar på tråden ***Skelleftetråden***