***Skelleftetråden***
Min mamma gjorde op i oktober och har gått ner ungefär 25 kg. Det beror väl också på hur mycket man väger från början hur mycket man går ner.
Min mamma gjorde op i oktober och har gått ner ungefär 25 kg. Det beror väl också på hur mycket man väger från början hur mycket man går ner.
Annamus: Jag har en massa kartonger som bara står och skräpar i vårt förråd. Du får gärna komma och hämta om du behöver. Bor på Morö Backe.
Vi hade nog tur med dagsiplats. Skickade in ansökan i november/december och fick plats från slutet av januari. Karl är 2½år.
Kikade just in på förskola.skelleftea.se och vår förskola finns inte ens med. Den är ny i och för sig så det kanske beror på det. Karl har snart varit hemma en månad för han har haft feber i omgångar plus att det varit påsk. Har dock sett lappen om semester men annars har jag ingen aning om vad som händer. Tänkte föreslå på föräldramöte om en mailinglista. Hade det på förra stället. Vi fick månadsbrev samt matsedel. Jättebra!
vi ska lämna in senast 18 april
här har jag en febrig kille som är less att titta på tv så det blir inte så mycket gjort. tur att nummer två (3 månader) iallafall är nöjd och belåten.
Vi har ekluckor också. Valde det när vi flyttade in och vi tycker det är jättefint. Mycket lättare att hålla rena än de vita. Vi valde dock andra handtag. Man fick betala en liten slant men det var det värt. Hade även turen att få alla rum omtapetserade. Känns väldigt bra att fått välja själv.