Inlägg från: Smultronet12 |Visa alla inlägg
  • Smultronet12

***Skelleftetråden***

Hej hej!
    Dum fråga, men är det nån som har kvar förra veckas Ica Kvantum blad??? Finns ett recept på en röra till korv i termos som jag bara vill ha.. Själv var jag så klantig att jag slängt bort bladet utan att skriva ner receptet.. Så jag hoppas på att nån av er har kvar den...

• Smultronet12

Maltazar: Jo jag har sökt på Ica, men hittade tyvärr inte det jag sökte, därför som jag frågar här, större chans att nån har kvar ica kvantum bladet från förra veckan..
    SNÄLLA igen som vet med sig att de kanske har kvar bladet?

• Smultronet12

pissypopi: Åå vill du det? Det vore guld värt!

• Smultronet12

Åhå, fler Xzaktare här inne.. Å jag som trodde jag var den enda här som var tvungen att gå dit...

• Smultronet12

xylifon: Orkar och orkar, men det är ett jobb. Kan inte bara säga upp mig utan ett nytt jobb och MÅNGA jobb har jag sökt. Som nu senaste, som var jag en av tre kvar i slutet, men jobbet gick ändå inte till mig. Känns surt, dels för att jag var så himla nära att få ett nytt, ett drömjobb för mig och dels för att jag fortfarande måste slava under tanten.

• Smultronet12

felicia6: Joo, men det tog lång tid innan 10-öringen ramla ner och jag fattade att han var din man..

• Smultronet12

Felicia6: Nää, jag sitter på Finanas & Försäkrings området..

Sen så är det ju så också för mig i alla fall. Att jag jobber ju faktiskt med nånting som jag tycker om. Ja inte själva callcenter delen, men jag svarar för försäkringar och det vill jag hålla på med, men inte på Xzakt. Men det är ju rätt dumt at säga upp sig när man gör nåt som man vill hålla på med i framtiden och ta ett tex städjobb.
    Vad ska jag svara på intervjun då. Varför sa du upp dig från ett jobb där du fick göra det du ville?? Jaa, bättre för min "karriär" att vara kvar än att söka nåt som jag inte vill hålla på med..
    Men jag kommer nog att studera till hösten....

• Smultronet12

Pumpkin: Och vi har saknat dig...

• Smultronet12

Laoghaire: När jobbade du där? Tänkte bara om jag visste vem du var/är..

• Smultronet12

Laoghaire: Ringer ingen klocka tyvärr.. Men å andra sidan så börjar och slutar det så otroligt många människor att man har inte en chans att komma ihåg ens hälften..

Svar på tråden ***Skelleftetråden***