• Soulie

***Skelleftetråden***

skriver en rad här också i tristessen på jobbet (:

• Soulie

en dricka till den som räddar min dag o får den o gå snabbare d: om det blir felicia6 kan hon få en 50cl vatten d;

• Soulie

tror förskollärare kan vara roligt men att plugga är väl aldrig roligt iofs..

hur gör man på praktik för förskollärare? bara följer med andra eller får man göra något själv?

• Soulie

hally: du kan kasta dom till mig (; vill lära mig mera fordonslära

• Soulie

sitter o somnar snart på jobbet hehe (;

saknar ett jobb som man får röra sig lite på.. kanske skulle passa in på posten? (:

• Soulie

drygt o vara trött hemma o inte få sova d: fast jag brukar försöka hålla mig tills läggningsdags iaf ;D

varför tror du inte brevbärare är något o hurra för då? (: tror det kan vara roligt, röra på sig, träffa folk (: kan det bli bättre? (:

• Soulie

hehe dom har ju passande kläder för då det är varmt respektive kallt så tror dom har det ganska bra ändå, o tänk vad skönt o få cykla omkring på jobbet på sommaren (;

jag brukar träffa våra brevbärare.. dock bara när jag är ledig (: men han e alltid lika glad ändå (:

• Soulie

hehe du får säkert göra det om du vill bara du har postens färger på bikinin (:

snart kommer jag till dig lottis (:

• Soulie

hehe nja tror iofs folk som skulle klaga om jag cyklade utan tröjja.. men det får dom ta (:

• Soulie

godmorgon skebor, skeåbor, skelleftebor och diverse finnar d:

fick ta på mig solglasögon på väg till jobbet och det kändes bra d: känns som sommarn snart är här! :D

• Soulie

hehe är ju typ bara idag och igår som det varit så, men hoppas det blir mer av den varan för snart är jag ledig i 2dagar yay! :D

• Soulie

godmorgon och allt sådant d:

gör härmed en belöning den som hittar felicia6(lotta) och får in henne här d: troligtvis hittas hon i sängen sovandes men kan i vissa fall vandra ner för trappan och gömma sig i soffan.

har i extrema fall åkt iväg mot ursviken till hemlig destination

• Soulie

hihi aa det kan du få d: hjälp mig härifrån jag är så less! ):

• Soulie

iofs så har jag 1tim lunch så det är ingen omöjlighet då jag även glömt lunch, detta kanske man skulle ha tagit i gästböckerna eg. d:

• Soulie
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-09 12:14:11 följande:
    Är det ngn av er som brukar se Miami Ink ??Serien om tatuerarna ?? ...Alltså vilka grejor dom gör...helt fantastisgt duktiga är dom
    impad av dom oxå, kommer en ny serie nu med kat von d (gammal i usa dock) och dom är mkt duktigare tycker jag, 1 kille o resten tjejer som tatuerar (:
Svar på tråden ***Skelleftetråden***