***Skelleftetråden***
skriver en rad här också i tristessen på jobbet (:
skriver en rad här också i tristessen på jobbet (:
en dricka till den som räddar min dag o får den o gå snabbare d: om det blir felicia6 kan hon få en 50cl vatten d;
maltazar vad läser du då?
tror förskollärare kan vara roligt men att plugga är väl aldrig roligt iofs..
hur gör man på praktik för förskollärare? bara följer med andra eller får man göra något själv?
hally: du kan kasta dom till mig (; vill lära mig mera fordonslära
sitter o somnar snart på jobbet hehe (;
saknar ett jobb som man får röra sig lite på.. kanske skulle passa in på posten? (:
drygt o vara trött hemma o inte få sova d: fast jag brukar försöka hålla mig tills läggningsdags iaf ;D
varför tror du inte brevbärare är något o hurra för då? (: tror det kan vara roligt, röra på sig, träffa folk (: kan det bli bättre? (:
hehe dom har ju passande kläder för då det är varmt respektive kallt så tror dom har det ganska bra ändå, o tänk vad skönt o få cykla omkring på jobbet på sommaren (;
jag brukar träffa våra brevbärare.. dock bara när jag är ledig (: men han e alltid lika glad ändå (:
hehe du får säkert göra det om du vill bara du har postens färger på bikinin (:
snart kommer jag till dig lottis (:
hehe nja tror iofs folk som skulle klaga om jag cyklade utan tröjja.. men det får dom ta (:
godmorgon skebor, skeåbor, skelleftebor och diverse finnar d:
fick ta på mig solglasögon på väg till jobbet och det kändes bra d: känns som sommarn snart är här! :D
hehe är ju typ bara idag och igår som det varit så, men hoppas det blir mer av den varan för snart är jag ledig i 2dagar yay! :D
godmorgon och allt sådant d:
gör härmed en belöning den som hittar felicia6(lotta) och får in henne här d: troligtvis hittas hon i sängen sovandes men kan i vissa fall vandra ner för trappan och gömma sig i soffan.
har i extrema fall åkt iväg mot ursviken till hemlig destination
hihi aa det kan du få d: hjälp mig härifrån jag är så less! ):
iofs så har jag 1tim lunch så det är ingen omöjlighet då jag även glömt lunch, detta kanske man skulle ha tagit i gästböckerna eg. d: