Inlägg från: Sarah81 |Visa alla inlägg
  • Sarah81

***Skelleftetråden***

Här har vi haft den förbaskade i magsjukan i 1 vecka  det är bara jag som har klarat mig. men jag åker väl i morgon då jag ska börja om att jobba efter mammaledigheten.
     Men nog värkte det i mamma hjärtat i torsdags då lillan firade sin 1.års dag med att bara spy   Men nu har vi varit symtom fria i 2 dygn.
    Hoppas att alla som har åkt dit får krya på sig , lider verkligen med er!

Malle: Vad kul med egen symaskin! Då kanskeman får se lite kreationer Ska själv få en ny nu då mannen tog över tygäffaren. Ska bli jättespännande då den har broderfunktion  

A life lived in fear is a life half lived
  • Sarah81

Peda : Du är för söt i din lilla ammnigsbubbla Fast det var ju Tuwa som fyllde 1

• Sarah81

Ang tatueringar så har jag just hittat  mitt nästa motiv . Det är en kopia på en tatuering  av Doc Forest ( Han är en legend i tatuerings kretsar)..Originalet sitter på min pappa

• Sarah81
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-09 23:11:09 följande:
    Coolt HAr du seriösa tankar alltså på att göra den ??
    Jupp farsans tatuering är så himla fin +att om jag vill kan jag kombinera ihop den med ungarnas namn. Sen blev jag ännu mer såld då farsan berättade att doc forest gjort den..
  • Sarah81

Pissypopi: Åh krama om lillstupman från mig!!! Vet precis hur jobbigt det är då mina små tjejer låg för 2 veckor sen, och Tuwa har fortfarande inte hämtat sig helt...

• Sarah81

xylifon: Det var länge sedan , välkommen tillbaka!!Glad

• Sarah81

Oj xylifon! Jag tror du sparkade lite liv i tråden Här har man missat mycket
    Med risk för upprepning visst var det din lilleman som var med i norran härom dagen ?

• Sarah81

maritmedm:Nu fick du det att snurra i mitt huvud, från Bure? men med en liten snabb titt på din på din press; Det är ju du !

• Sarah81

madigan:Vår äldsta flicka har diagnsen damp/nld omdu vill surra så kan du alltid inboxa mig..

• Sarah81

maltazar:nej det växer inte bort, däremot så får barnen lära sig olika strategier som gör att de kan hanter sitt " handikapp" så att det ej påverkar sin omgivning...

• Sarah81
    hally skrev 2008-04-28 14:56:03 följande:
    Jaha, de som annonserar på Blocket? Har funderat på att handla av dem... Är det någon som ska på GirlsNightOut på fredag?
    Jag och min syrra ska dit

Har fått ny symaskin idag så jag måste få visa upp vad den kan göra
    http://sarah81.bilddagboken.se/p/show.html?id=199773075&directlink=1
Svar på tråden ***Skelleftetråden***