• Hotte

***Skelleftetråden***

Gud, vad jag hoppas att vi slipper få in magsjukan i huset. Årets magsjuka låter inte skoj och jag har mindre än 3 veckor kvar till BF. Inte roligt om man skulle få magsjuka nu...

• Hotte

Tänkte bara meddela att förra onsdagen föddes vårt tredje barn. En liten pojke på 3820 gr. Han kom 11 dagar för tidigt.

• Hotte

Tack alla!
    Pumpkin: Jo, nu är han nöjd när det blev mer testosteron i huset.

• Hotte

Hally:
    Jo, det är roligare att få lite för tidigt än gå över tiden. Vår knodd var ju beräknad till imorgon och jag sa till maken igår att "tänk att jag egentligen fortfarande skulle varit gravid och haft kvar förlossningen". Oj, så SKÖNT att det är över och att gossen redan är 10 dagar gammal... stora karln...

Jobbigt dock för nu är maken dyngförkyld och inte till någon egentlig hjälp här hemma. Suck. Och nu är jag orolig att han ska smitta ner lilleman, så han får inte ens vara i närheten av honom.

• Hotte

Här har ni en som närmar sig 40... Fyller nämligen 37 år i år och nu börjar jag allvarligt känna mig gammal.

Madigan: Havandeskapspenning betalas ut kring den 25:e varje månad. Vanligtvis har man pengarna senast den dagen, men det kan variera. Huvudsaken är att du har skickat in begäran om havandeskapspenning och fyllt i vilken tid du begär ersättning för. Då ska utbetalningarna rulla på sen.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***