***Skelleftetråden***
Hallåj..
Behöver lite tips på en bra resturang i stan! Inte ofta jag äter ute så jag har noll koll
Hallåj..
Behöver lite tips på en bra resturang i stan! Inte ofta jag äter ute så jag har noll koll
MorBlåbär: Bureå helt klart, är själv uppvuxen där och ar alltid trivts bra där, men Ske-hamn är inte helt fel heller!
Någon här som vet vars man kan köpa barnskor? Har Ica Maxi det kanske? Han noll koll
Men tack för tipsen om barnskor.. Ja jag vet inte riktigt vad för skor han ska ha det börjar ju bli vår så stövlar kanske är bra.. Men jag tycker sånt där är så svårt, känns som att det är så svårt att hitta skor som passar bra och som inte är hur svåra som helst att få på.
xylifon: tror jag köper ett par gummistövlar åt han
Ingen som har en bortglömd sittvagn hemma som bara står och dammar?
Kikar på blocket men finns inte mycket värt där och tycker vissa har ganska höga priser på jättegamla vagnar.
Den ska vara framåtvänd och han ska kunna sova bekvämt i den men det behöv int va fullt liggläge.
Skriv till min inbox isf
Hello, undrar om det är någon här som läst upp betygen på Vux i stan??? Jag läser upp dom där nu och har börjat med halvtid. Har räknat och kommit fram till att även ifall jag läser alla kurser där så kan jag endå inte få något slutbetyg.. De kändes ju positivt hmm.. Dom har tydligen dragit ner på kurser för att spara pengar.. Men tydligen ska man ju kunna läsa undersköterska där någon som gjort det? Vill gärna det men vet int vad som krävs då.