Inlägg från: Bummelumman |Visa alla inlägg
  • Bummelumman

***Skelleftetråden***

Hittade äntligen åt er. Vilken tur att du har länken på din sida Peda! Glad Vill passa på att tacka för alla gratulationer. Är inte inne så mycket just nu, håller fortfarande på att hämta mig från förlossningen. Min "lilla" kille fick nog in en pangträff på svanskotan för jag kan knappt röra mig. Sen förlorade jag ju lite blod så jag har fortfarande yrselattacker så jag tar det lilla lugna.

Vår älskling kom den 12 februari 2008!
  • Bummelumman

Idag hade vi en värderingsman (kvinna?) här för att få en värdering på huset. Det blev som vi ville och vi fick det uppvärderat så pass att vi blir av med topplånet. Känns underbart! Vill ju kunna lägga pengarna på min lilla prins ju!

Vår älskling kom den 12 februari 2008!
  • Bummelumman

Hally: Vi köpte privat så vi har aldrig fått det värderat så jag skulle tro att vi fick det ganska billigt till att börja med. Fast vi har konverterat om till vattenburet system och borrat för bergvärme vilket naturligtvis har höjt värdet sen har vi renoverat toaletten nere.

Hittade den här när jag satt här och hoppade mellan olika trådar. Förbered er på en gråtfest...

www.familjeliv.se/Forum-10-203/m31113836.html

Jag älskar min lilla prins Viggo!
  • Bummelumman

Annamus: Det var gartis eftersom vi fått ett erbjudande från Swedbank, men om man vill använda det till att ändra lånen kostar det 1500. Fast vi tänkte att om vi får en muntlig värdering så vet vi ju om det är värt att betala för den och det var det ju.

Jo den var hemsk. Jag grät floder sen gick jag ner och kramade om lillkillen ordentligt.

Jag älskar min lilla prins Viggo!
  • Bummelumman
    Annamus: Kan bara tala för mig själv, men vi brukar se till att alla har fått information om föräldramöten även om det är upp till föräldrarna att ta reda på sådan information själva. Om någon varit ledig eller liknande så att de inte hunnit se eventuella lappar så brukar vi ringa till dem. Information på hemsidan är det si och så med, alla förkskolor har inte startat upp sina hemsidor sen kan man ju inte förutsätta att alla har Internet heller.
    Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • Bummelumman

Hally: Du kan få komma och renovera min hall om du vill. Vill verkligen att den ska piffas till, men jag orkar verkligen inte göra det själv med en 2månaders hemma!

• Bummelumman

Hally: Går väl tvätta bort. Håll dig borta från soffan bara så är jag nöjd!

• Bummelumman

Har för mig att det finns en liten "kvartersbutik" på pizzerian. Där kan man köpa mjölk och liknande. Har funnits men kan inte säga säkert att den finns kvar...

• Bummelumman
    maltazar skrev 2008-04-14 19:06:44 följande:
    ja just ja!den fanns då sist vi var där.. eh.. för 1 år sen tror jag det var.men var det inte nån pizzeria där som las ner?
    Har för mig att det funnits två pizzerior, en i Ersmark och en vid Skega. Kan hända att en av de har lagt ner... Har ju jobbat i Ersmark, men tyvärr sviktar minnet rejält nu.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***