Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

***Skelleftetråden***

Tack Lotta för länken

• madigan

jag ramlade med cykeln i söndag när jag var på väg till jobbet och landade på magen. Nu har jag ont i HELA KROPPEN.

• madigan

Flunsan har min tjoppa drabbats av, haft hög feber i 7 dar. Frisk första dagen idag.

• madigan
    lilun skrev 2008-02-29 11:18:12 följande:
    svårt var det att hitta hit, har internet abstinens då jag inte har hunnit få hem internet ännu dit vi flyttat, men förhoppningsvis så får vi det till veckan.Våran lilla plutt har åkt på öroninflammation, men vi hoppas att det har gett med sig, hoppas på att få komma upp till öron igen så att dom får kolla en gång till bara för säkerhets skull.
    Har du fått remiss eller åker du bara upp?
    För min lilla har stått i kö till öron snart ett halv år...fatar inte varför de tar sån tid.
  • madigan

Varför finns de ingen e-post till cellprovtagningen?
    Helt korkat!

• madigan
    kobra skrev 2008-02-29 12:32:42 följande:
    cellprov på kvinnokliniken eller? de har väl telefontid annars
    Jo men jag ringde och då missade jag när dom ringde och jag har tid på mån.
  • madigan
    turia skrev 2008-03-01 13:37:11 följande:
    madigan- man brukar inte göra cellprov under graviditeten.. bäst e att göra före graviditetsvecka 15, sedan blir det så många graviditetsbetingade förändringar i cellerna på livmodertappen att provet kan bli svårbedömt...o du e väl längre gången?du kan inte maila din barnmorska o hon får vidarebefodra det du vill?
    Jo jag vet att man inte ska göra de då..de är ju just därför jag ska avboka. Jag är snart i v 27
  • madigan
    lilun skrev 2008-03-01 17:41:08 följande:
    madigan: första gången så fick jag komma samma dag till öron men det var via vårdcentralen eftersom han var så liten så kunde dom inte göra så mycket på vårdcent. Ringde sjukvårdsådgivningen igår och sa att jag trodde att han inte var riktigt frisk ännu så då fick vi komma på en jourtid på barn, och som tur är sa hade han ingen öroninflammation kvar men en matt hinna så vi ska hålla lite extra koll nu då vi slutar med medecinen.
    Min kicka har ju åxå rör inopererade i båda öronen. De gjordes när hon var 6 mån, men nu har 1 rör ramlat ut och hon hör dåligt.
  • madigan

hally skrev 2008-03-01 17:06:44 följande:[citat]madigan: Jag skulle också avboka pga grav. och då var det Umeå-nr man skulle ringa för att avboka.kobra: Huset blir ju riktigt snyggt! Det är inte så att karln din jobbar i Bgm eller? Limträ o sånt tänkte jag[/citat]
    Jo jag ringde ,men jag missade deras samtal för jag var i tvättstugan så..

Svar på tråden ***Skelleftetråden***