Inlägg från: Mochride |Visa alla inlägg
  • Mochride

***Skelleftetråden***

Törs man hoppa in här? Alla verkar känna (till) varandra så bra redan.

• Mochride
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-15 23:02:12 följande:
    Klart du vågar...Jag visste bara vem en i denna tråd var då jag började här...Och jag vet inte så mycke mer nu heller,men däremot vet jag nu att dom härinne är super trevliga att bland annat utbyta tankar med...Så välkommen
    Det låter bra det. Tänkte försöka hitta lite fler härifrån då jag inte känenr så många trots att jag bott här hela livet. Och nu när man väntar smått så är det ju kul att lära känna fler som väntar barn eller redan har.
  • Mochride
    Felicia6 skrev 2008-03-15 23:34:00 följande:
    Laoghaire, hur gammal är du och vart i skeå kommer du ifrån? Väntar du första barnet nu eller?
    Jag är 24 och vi väntar första barnet. Bor en liten bit från centrum, så det är promenadavstånd till allt .-)
  • Mochride

Verkar vara en del från Xzakt här. Jag har också jobbat där men var tvungen att säga upp mig då jag inte klarade av det.

• Mochride

Jag började i november och slutade i början av januari. Satt på Collectum och lite i växel

• Mochride
    Smultronet12 skrev 2008-03-16 18:48:50 följande:
    Laoghaire: Ringer ingen klocka tyvärr.. Men å andra sidan så börjar och slutar det så otroligt många människor att man har inte en chans att komma ihåg ens hälften..
    Det var ca 30 st som började samtidigt som jag. Omsättningen på personal är ju ganska stor på det där stället så det är nog många som hinner komma och gå innan alla märkt en
  • Mochride
    madigan skrev 2008-03-16 19:28:25 följande:
    Min hund dog i morse 14 år gammal...min lilla äskade hund som jag haft sen hon var 8 veckor
    Nej, vad tråkigt... Vi tog bort vår hund för ca 5 år sen (han blev 12.5) och väntar mig fortfarande ibland att han ska komma och hälsa när jag hälsar på hos mammaoch pappa.
  • Mochride

vwrkar vara ett par stycken som renoverar och grejar med hus. så avis, jag vill också fixa till och greja med hus

• Mochride

Ja, kanske det Fast det hade ju varit ännu roliagre om det var mitt eget hus. Men det får nog vara en dröm ett par år till.

• Mochride

Jag tycker inte heller om när de kommer och tigger godis eller pengar. Minns faktiskt inte hur vi gjorde när vi var små.

Hur går det för er Xzaktare då?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***