Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

Oki då ska jag anstränga mig mer då... å fixa nya linser så jag slipper brillorna. Har lite gamla linser... börjar svida av de nu efter att ha haft de till och från under 3-4 månader konstigt nog

Sen måste jag ju säga att alla kan ju inte klä sig lika snyggt som du för alla har ju inte lika snygg kropp.... du är ju en klass för sig! Snyggast, smartast och vet alltid bäst

• maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-03-20 09:16:16 följande:
    maritmedm: Nej, jag är definitivt inte från de trakterna, är inte infödd västerbottning Att jag rabblade massa byar söder om stan var för att Bcsvensk redan hade rabblat byar norr om stan
    Aha Tror ju dessutom du sagt det till mig tidigare... minnet är bra men kort
  • maritmedm

Jag är ju uppväxt i Bure så byarna utanför har jag alltid gillat... men nu när jag tillbringar sommrarna i Ytterfors (byske) så måste jag säga att jag nog drar lite mer åt norr.
    Bure i sig tycker jag väl är sisådär.. skulle inte flytta dit själv, men har nog mest å göra med att jag skulle förlora privatlivet då eftersom halva familjen bor där.

• maritmedm
    Sarah81 skrev 2008-03-20 09:52:45 följande:
    maritmedm:Nu fick du det att snurra i mitt huvud, från Bure? men med en liten snabb titt på din på din press; Det är ju du !
    Jepp det är ju jag
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-20 11:22:55 följande:
    maritmedm: nää,d et är sant, jag ska inte klandra er andra för att ni inte har haft samma tur som jag här i livet ;-P
    Precis... du behöver ju inte se ner på oss vanliga Svenssons hela tiden... räcker väl med alla suckar och himmlande ögon
  • maritmedm

Är det inte imorgon???

Mirjam föddes på en skärtorsdag, jag fick massor av påskägg den påsken

• maritmedm

Ja det är torsdag idag... men jag tror ändå det är imorgon det är dax för äggen

• maritmedm

Ja och jag har ju aldrig fel Kan ju hända att någon annan är av en annan åsikt och påstår sig veta vad som är rätt men det kan de ju glömma att de har

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-20 12:10:07 följande:
    men då hade ju marit fel.
    Nehe du... är bara Mariell som har en annan syn på sanningen
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-20 12:14:21 följande:
    hehe.. men då får dom på lördag mina barn, passar ju bra
    Är nog lördag för att det blir som lördagsgodis
Svar på tråden ***Skelleftetråden***