Inlägg från: skrutteluttan74 |Visa alla inlägg
  • skrutteluttan74

***Skelleftetråden***

Felicia6 skrev 2008-03-23 23:18:43 följande:
    bcsvensk, hon bor i Vänersborg Sen har jag släkt o kompisar i Trollhättan oxå, så jag brukar varva runt där hihi.Bodde ett år i trollhättan oxå
    Härligt...Är du från dom trakterna  ??
    MIn "mormor" var från Trollhättan.
    MAken är från Gbg,så vi åker dit lite nu och då för att hälsa på släkt och vinnet...Om det vore för mej hade jag flyttat för länge sen,men han  vill icket tebax,han trivs kanon här uppe.
    Så jag får väl nöja mej med semestrarna..
    Såg att du nämnde Ullared, det är ju bara sååååå kul att vara där...men ungarna brukar vi "portionera " ut lite här och där,finns alltid dom som vill låna dom oxå...*s*
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-23 23:29:49 följande:
    Jag är född o uppvuxen här, men min pappa kommer därifrån. Mamma bodde där ett tag och träffade min pappa, sen flyttade dom hit, fick mig, skiljde sig och så flyttade han ner igen och bildade ny familj.. Så jag har kusiner, fastrar, farmor o farfar, syskon osv osv osv där Jag älskar Ullared har en mapp i mitt galleri med vad jag köpte sist vi var nere i höstas. jag kan shoppa bort alla våra pengar på ullared, hihi

Aha,...ja så kan det gå också.,..Jag trodde nästan du var därifrån...
    Måste ju va super kul att få träffa alla därnere då du har så många där.
    Jag tycker det är "nog" så kul att hälsa på makens släktingar ...TYcker nog det är roligare än han har jag förstått ...

Jodu,Ullared,vi brukar köpa minst en ny garderob med kläder till barnen då vi åker dit,..Sen då man åkt lite olika tider så lär man sej då man INTE borde åka,,,
    Förstår att du kan handla upp alla pengar där,skulle jag med kunna...Hahaha..Lätt
    Men ändå,för oss brukar saker och kläder gå loss på runt 5 eller 6 papp...Då har tre kidz nya kläder för vår eller vinter + att vi har en massa "bra ha grejor" också....

Sist jag var dit köpte jag en Öron temp som ingen vill använda,så den ligger i skåpet,använd ngn gång,men inte mer....
    Trodde ungarna skulle gilla den bättre än mun tempen,men icke...

Försökte ge bort den till en kompis,då hade hon just köpt en ny som hon var sååå nöjd med,men....

Ska kolla in dina fynd också...Skit skoj att kolla sånt

• skrutteluttan74
    MorBlåbär skrev 2008-03-23 23:26:04 följande:
    Jag vet som sagt inget och vill egentligen inte uttala mig.. En sak kommer jag nog känna igen mig lite i på vissa plan,kanske?! Min son har hjärtfel och kommer snart opereras och han har lär sin sitta, äta lite m.l.m han kommer få göra om allt igen, han kommer måsta lära sig sitta igen, han har inte lärt sig rulla runt än(hatar att ligga ner). det kommer han nog inte kunna göra fören han är kring 8månader...
    Oj,stackars liten gosse....Förstår att ni måste ha det tufft.

Vad är det för hjärt fel ??

hjärt /kärl sjukdomar kan jag inte mycket om,men det är som ett intresant område,...
    Tycker det känns nästan skrämmande då små kidz får problem med hjärtat...dom ska ju faktigt må bra och slippa vara sjuka,kan man tycka
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-23 23:38:35 följande:
    bcsvensk, Vi brukar alltid åka dit på vardagen och på eftermiddagen. Typ 3-4h innan dom stänger. Då är det minst med folk Sist vi var där gjorde jag av med 8000kr.. och tänk på att vi bara är tre i vår familj hihi. Fan, våran bil var SMOCKAD med grejjer då vi åkte hem *asg*
    Hahaha...ja det kan jag tro,,,Ni skulle haft våran Toyota Previa istället....
    Den är alltid "knökad" då vi åker hem från Gbg.
    Innan hade vi en audi 100,då fick vi ha släp hem...hahaha...

Jo,man lär sej tiderna  då man varit där,vi åker ungefär på de tiderna vi med,eller tidigt som sjutton på morgonen,men inte på loven...
    Jo ngn gång har vi gjort det...huuuuu så hemsgt de varit
  • skrutteluttan74

Hahaha...Ja då rymmer ni en del mer nu med andra ord....skööönt
    Jo,det är ju sant ,så blir det ju då man åker tidigt... MInns sist vi va dit,då var det en mamma som hade med sej sin dotter på ca 9 mån.
    Hon hade två kundvagnar och drog,ena med saker hon handlade, den andre med barnet,bäddat med filtar ,kuddar ,leksaker och nappflaskor med olika innehåll...Oj,vad vi skrattade,den kundvagnen såg gode härlig ut...Omön det inte är ngt jag skulle gjort,men de ä klart,har man inte barnvakt så har man inte,då gör man ju de bästa av situationen

• skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-24 00:02:19 följande:
    bcsvensk, jag har oxå sett nåt liknande Ett barn som låg nerbäddad i en kundvagn som pappan drog på, medan mamman drog i en annan där dom hade saker hihi
    Ser som kul ut då dom gör det....

Nåvä,när bär det av för dej då ??
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-24 00:06:08 följande:
    bcsvensk, jag drar nästa tisdag Så nio dagar kvar hihi. Snabba puckar då det gäller mig
    Så ska de va,annars kan man juh hinna ändra sej....hihi..
    Va skönt,då har säkert snön hunna dra iväg ngn annan stans,så du får se lite vår och vår blommor...*avunds*..är as less snön nu...
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-24 00:10:59 följande:
    hihi, ja det ska bli gött att kanske få lite vårsol på köpet på sig därnere Är oxå less snön. Som fan
    Ungarna vill ju köra skotern..så älsta jäntan sa till mej,att du mamma,vi kan kompromissa,du slipper snö på vägarna och altanen och vi fåpr ha kvar den på lägdorna så att vi kan köra skoter....

Öhhh...aaaa...visst,kan du fixa de så...Men nä,hon kunde inte de...men iden var ju bra..

Nä,nu ska jag gå mata henne(den stoa tösa ) med hostmedicin,här låter det illa vill jag lova...Så natti natti alla
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-24 00:16:58 följande:
    haha, ja de hade ju itne vart dumt att få sprida snön på önskade ställen :)
    Det hade varit kanon om det gick,då skulle de aldrig behöva va snö,is och slask på vägarna...Vore kanon,..Undra hur man löse ren sån sak...hmmmm...
    Och den som plogar här,han gör det så kasst,så här lär nog aldrig snön försvinna känns de som....*suckar*...men,men...sånna här gånger, saknar jag staaaaan...För där tinar det fortare,ska bosätta mej hos pappas fjälla på a-torp,så kan gubben bo här med maken och ungarna och hälsa på...skämt å sido...Men ibland saknar vi våran radhuslägenhet på Blad...men,men...bara ibland
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-24 00:35:26 följande:
    ...eller skaffa en jävla massa fläktar/hårtorkar :P höhö
    jo precis...och varmlufts pistoler...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***