Felicia6 skrev 2008-03-23 23:29:49 följande:
Jag är född o uppvuxen här, men min pappa kommer därifrån. Mamma bodde där ett tag och träffade min pappa, sen flyttade dom hit, fick mig, skiljde sig och så flyttade han ner igen och bildade ny familj.. Så jag har kusiner, fastrar, farmor o farfar, syskon osv osv osv där Jag älskar Ullared har en mapp i mitt galleri med vad jag köpte sist vi var nere i höstas. jag kan shoppa bort alla våra pengar på ullared, hihi
Aha,...ja så kan det gå också.,..Jag trodde nästan du var därifrån...
Måste ju va super kul att få träffa alla därnere då du har så många där.
Jag tycker det är "nog" så kul att hälsa på makens släktingar ...TYcker nog det är roligare än han har jag förstått ...
Jodu,Ullared,vi brukar köpa minst en ny garderob med kläder till barnen då vi åker dit,..Sen då man åkt lite olika tider så lär man sej då man INTE borde åka,,,
Förstår att du kan handla upp alla pengar där,skulle jag med kunna...Hahaha..Lätt
Men ändå,för oss brukar saker och kläder gå loss på runt 5 eller 6 papp...Då har tre kidz nya kläder för vår eller vinter + att vi har en massa "bra ha grejor" också....
Sist jag var dit köpte jag en Öron temp som ingen vill använda,så den ligger i skåpet,använd ngn gång,men inte mer....
Trodde ungarna skulle gilla den bättre än mun tempen,men icke...
Försökte ge bort den till en kompis,då hade hon just köpt en ny som hon var sååå nöjd med,men.... 
Ska kolla in dina fynd också...Skit skoj att kolla sånt