Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

***Skelleftetråden***

maltazar skrev 2008-04-02 21:35:03 följande:
    nattis :)vi jobbar kväll/natt båda
    Aha då förstår jag :)
  • madigan

Måste bara få berätta om min lilla tjejja.
    Vi har ju fixat en ståbräda som hon ska stå på när bebisen kommer. Hon har fått provat att stå på den. Så jag har försökt förklara att hon ska inte stå på den nu utan när bebisen har kommit.
    I måndags var vi på stan, så vrålar hon ut:

-Hallå bebisen kom ut från magen nångång då!!!!!

Hon är övervänt*S*

• madigan
    maritmedm skrev 2008-04-03 10:30:07 följande:
    Hehe, liten otålig flicka det där
    Precis, hon har börjat begripa de där med tuttarna åxå...hon vill gärna kika på dom och vet att där är mjölk..bebisens mat
  • madigan

Jag gråter snart, min lilla går inte lämna 2 minuter ens..hon hittar på allt möjligt. Vägrar lyssna på vad man än säger.*snyft*

• madigan
    skrutteluttan74 skrev 2008-04-03 22:13:29 följande:
    hur gammal är tösa biten ??
    3,5 år
  • madigan

Fy och blä.....jag jobbar i helgen..både lördag och söndag.
    Sen jobbar jag min sista dag på tisdag.

Oj så konstigt de kommer att kännas..får väl gråta en skvätt*L*

• madigan

Min lilla tös har en kudde i form av en nyckelpiga som är hennes käraste ägodel. Hon plockar ur den från sängen på morronen och sen bär hon den runt runt. Den är med i köket, på toan, i tvättstugan, i förrådet..ja överallt. Vet att IKEA har haft såna förut, just denna har jag köpt på loppis. Men jag tänkte om nån vet var man får tag på en sån för tänk om den pajjar då har vi problem*L*

• madigan

Bild finns förresten i mitt galleri på kudden!!

• madigan
    hally skrev 2008-04-04 09:06:58 följande:
    madigan: Du är ju så duktig på sy! Du får sy upp ett lager med nyckelpige-kuddar Vår son har det lite jobbigare än bara en kudde, han bär runt på en katt, en hund och en apa, åsså några nappar
    ha ha nja de tror jag inte jag pallar med.
  • madigan

ska snart ta lillan "under armen" och ila till stan för att köpa mudd och kantband.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***