***Skelleftetråden***
ja när man var 18 var det väl såna fester minsann...spyfester och folk huller om buller
nu är det mest parfester man har,,typ 3 par max
men vi kanske ska slå till med ett fylleslag när vi har taklagsfest när huset är klart
ja när man var 18 var det väl såna fester minsann...spyfester och folk huller om buller
nu är det mest parfester man har,,typ 3 par max
men vi kanske ska slå till med ett fylleslag när vi har taklagsfest när huset är klart
ja alltså vissa hänger typ kvar på krogen i nästan samma kläder som för 15 år sen, vet speciellt en kille som inte släppt skinnvästen än, så här 15 år senare
vi ska ochså en tripp till ikea framöver, men det är bara såna där trista saker som garderober och trådbackar etc vi ska ha, men kanske nåt annat kan få följa med hem
jag ska då inte köpa tallrikar och sånt på ikea, dåliga som blir kokheta om man värmar mat i micron tex, sen blir de lätt kantstötta ochså
håller ni på med matpratet än, ni var mig ena sega rackare
ja jag har ju inte provat alla tallrikar precis
men skålarna som heter syntes är då skitdåliga
man ringer till nestle eller semper och berätttar så då får man kuponger, jag hittade en skum typ i vällingen en gång och då fick jag 500 i checkar
ja det är nog olika från modell, syrran har tallrikar därifrån och de går inte ta i nästan när hon värmt i micron
skocentrum kanske
eller din sko