Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

***Skelleftetråden***

allt går att lösa om man bara vill.. hur svårt var det att byta sida på trafiken då tror du, men det gick. skolplickten va nog svår att fåigenom, men det gick också.

alla kommer aldrig att vara nöjda med allt, men man kan ju göra det så bra osm möjligt iaf!

• varfördåför

vi har typ 1000kronor billigare nu i vårat hus på 200kvm än vi hade i fyran p skiftes som ändå var billig ch hade totalhyra!

• varfördåför

det beror ju på vart huset står o vad du har för lån o så och hur stort huset är!

• varfördåför

jo.. kommer du lite utanför stan så är det deffenitivt så. men vill du bo typ en mil från stan så är det nog svårt att få det billigare. men börjar du komma tre mil från stan som vi, så blir det ju billigare alla ggr, vi betalar (med allt inräknat , tex amorteringar och el o så) så har vi ändå billigare boendekostnad än de som bor i trea på anderstorp.

men som sagt vill du bo i tjärn så går det ju inte, eller om du vill bo inne i något samhälle, då kan det också bli svårt!

• varfördåför

vi handlar mäst på coop och statoil. coop är MYCKET billigare än maxi omman storhandlar. +att coops blöjor är det bästa och billigaste som finns!

• varfördåför

grattis maritmedm, jag hade ingen aning om att du gick i giftastankar men jag vet en viss S som inte är så impad över det hela :-P (missunsam, ett ord för norrlandstråden)

• varfördåför

fick för mig att hon fått veta det av D som hon träffade på akuten igår, lät så på min D, D den bättre men det kan ju vara föreståndaren på hotel andersson också. vet bara att min D fick ett sms om det igår.

• varfördåför

maritmedm.. ooo.. en inbjudan.. vad spännande hade jag aldrig kunnat tro

• varfördåför

ok, men det kasnke var A, men det känns lite o tippat, hmm.. men om inte dumD vet så var det ju inte han iaf? vet bara att de träffats och drog de slutsattserna. hon tyckte att jag var konstig som inte hade sagt det till snällD men jag sa bara till han att jag inte vill tjafsa om det med honom. han har ju så lätt att ta parti med S. han skulle inte fixa nå barnvackt iaf sa han, så jag får väl årdna det så måste han komma

• varfördåför

jo, jag tror att hn vill komma, men han vill inte reta S. skriv båda. han var nog bara gnällig igår för att jag inte hade sagt nå o för att s var gnällig. hon har lite mackt över han

Svar på tråden ***Skelleftetråden***