Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

hally skrev 2008-03-28 10:00:58 följande:
    [citat]
    maritmedm: Ska du gifta dej? Grattis!! Jag gillar också söder...och Kåge Tycker Coop har blitt mycket bättre på senare tid.Skulle gärna bo på Kvist igen om man nån gång i framtiden vill ha mindre boende och vaktmästare att ringa igen!
    [/citat

JEPP!! Ska bli sååå kul
    Ja ni kommer väl tillbaka om tio år eller så. Vet du att en fyra på gamla kvisten såldes för 350 000 förra veckan??? Helt galet!
  • maritmedm
    kobra skrev 2008-03-28 10:05:29 följande:
    vilken fyra var det? har den vart ute på hemnet
    113, jo den var ute på hemnet.
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 10:25:01 följande:
    grattis maritmedm, jag hade ingen aning om att du gick i giftastankar men jag vet en viss S som inte är så impad över det hela :-P (missunsam, ett ord för norrlandstråden)
    Så S vet nu eller? Ne och jag antar att du inte anar att det kanske kommer dimpa ner en inbjudan heller???
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-28 10:25:23 följande:
    maritmedm: grattis grattis, blir det kyrka eller borg? Oj, ja jisses inte är priserna på väg ner än inte, just nu tror jag bara efterfrågan är lite mindre, men inte priserna.Nja, jag tänkte väl mer om än 25-30 år kanske vi kommer tillbaka
    Mäklaren var och lämnade lappar i alla brevlådor för att det är så stor efterfrågan.

Vi gifter oss hemma, borgligt, inget stort alls, under vigseln bara vi och sen på kvällen blir det petters familj å några till.

Pumpkin: Tack
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 10:33:49 följande:
    fick för mig att hon fått veta det av D som hon träffade på akuten igår, lät så på min D, D den bättre men det kan ju vara föreståndaren på hotel andersson också. vet bara att min D fick ett sms om det igår.
    Fick din D ett sms igår från S om att jag gifter mig??? Å hon hade träffat dumD som berättat för henne. Tvivlar på att mamma sagt nåt... hon sa att hon inte skulle det. Däremot har jag sagt det till A
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 10:42:02 följande:
    ok, men det kasnke var A, men det känns lite o tippat, hmm.. men om inte dumD vet så var det ju inte han iaf? vet bara att de träffats och drog de slutsattserna. hon tyckte att jag var konstig som inte hade sagt det till snällD men jag sa bara till han att jag inte vill tjafsa om det med honom. han har ju så lätt att ta parti med S. han skulle inte fixa nå barnvackt iaf sa han, så jag får väl årdna det så måste han komma
    Jo dumD vet... ville bara ha bekräftat att det var han du menade hade sagt det
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 10:34:40 följande:
    maritmedm.. ooo.. en inbjudan.. vad spännande hade jag aldrig kunnat tro
    Ska jag skriva bara ditt namn på den då? Om han nu inte vill komma??? Och varför vill han inte det?
  • maritmedm
    Annamus skrev 2008-03-28 10:34:32 följande:
    Åh! Vi gifte oss åxå borgeligt hemma i lägenheten med bara min farsa och Jonas föräldrar, min bror och ett par kompisar. Men sedan harde vi stooor röjarfest på kvällen. Det var lite revolt mot mitt första äktenskap och bröllopp som var allt för religiöst, kyrkligt, förmiddagskaffe, tänkvärda kristna böcker och citat i present osv...
    Ja är ju allt det jag vill undvika så därför gör vi på vårt eget sätt och låter andras åsiketer vara
  • maritmedm
    kobra skrev 2008-03-28 10:40:49 följande:
    ja jag undra om vi fått lika mycket om vi skulle sålt nu
    Vi köpte vår för 140 000 för tre mmånader sen.
  • maritmedm
    kobra skrev 2008-03-28 10:59:17 följande:
    vart köpte ni? trea eller fyra?
    Gamla kvisten, en fyra. Kyl, frys, diskmaskin, tumlare, luftvärmepump, kök- och hallgolv, badrum nere var fixat under 07.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***