Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

Hej alla. visst är det underbart då solen skiner som den gör nu?

Angående ikea så älskar jag ikea. Hela vårt hem är från ikea nästan Jag struntar i om alla andra har det oxå, huvudsaken är att jag tycker det är snyggt

Om fyra dagar är det min tvåmånadersdag från operationen och på drygt två månader har jag gått ner 18kilo nu. Det är helt jävla galet. speciellt då jag själv inte känner så stor skillnad. Det är klart att kläderna sitter lite lösare och jag har fått göra mig av med lite kläder, men i övrigt ingenting

Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -18.1kg
  • Felicia6
    hally skrev 2008-04-22 09:02:58 följande:
    Ja eller hur? Jag skulle GÄRNA vara ledig och få vara ute nu Fast det blåser himla kallt...iallafall imorse.Min sambo är i Köpenhamn och satt ute igårkväll i T-shirt och drack öl i hamnen...15 grader och varmt... Han ska få vara inne i dammet och jobba han, så ska jag sitta ute och sola till helgen Va kul att det går så bra för dej Felicia6! Känner du dej inte lättare då? Och att du kan röra dej mer obehindrat? Min kompis som genomgick samma OP hon har blitt så himla smal, nu är hon höggravid men smalare än nånsin
    Jag har alltid varit rätt vig och rörlig, så det kanske är därför som jag inte känner någon skillnad. Tony har börjat säga att jag går för fort, men annars tycker jag inte det märks något förutom lite på kläder då
  • Felicia6
    Annamus skrev 2008-04-22 20:41:57 följande:
    Felicia: Det jag har märkt med skillnad i rörlighet i kroppen har inte å göra med att vara vig eller ej. Men till exempel sitta med benen i kors, nu finns inget fett som är i vägen. Eller sitta på knä utan att trilla framåt. Rymmas i stolar överallt, kunna sitta uppkrupen på en stol eller rymmas me gubben i badkar. Lätt å få på sig säkerhetsbältet både i bilen å på flyget. Men det e inte bara positivt vettu. Har ont överallt i hela kroppen ofta, och jag hör det är rätt vanligt bland vi som är opererade. Måste börja bygga upp kroppen igen från noll, för alla musklerna åker när man går ner så fort i vikt. Dom brukar säga ett halvt kilo i veckan kan man gå ner i fett, resten är muskler/vatten.
    Jag har alltid kunnat sitta med benen i kors (dock inte på "tjejsättet") men jag kan sitta i buddhaställning och har alltid kunnat.. kan sitta på knä utan problem, samma sak att krypa upp i en stol.. Det har aldrig varit problem för mig, och det var det jag menade med att jag var "vig" nog att kunna göra sånt.. 
  • Felicia6

AnnaMus, du har ju träffat mig så du vet ju ungefär hur jag ser ut jag tycker att jag har mest fett runt magen,lår och rumpan.
    Har fått massa problem oxå med ena knät iaf.. :S
    Ja, jag vet att alla är olika och tur är ju det

• Felicia6
    Annamus skrev 2008-04-22 22:46:32 följande:
    Felicia: Jaaah, men vettu jag tittar liksom inte på andra flickors rumpor och ben och... ja faktiskt tittar jag aldrig på folk på det sättet att jag minns deras kroppar. ;)
    hihi iofs

• Felicia6
    turia skrev 2008-04-27 13:13:48 följande:
    *bakar bullar för fulla muggar* yummy, kall mjölk till det...
    Det är gott

Jag har lite före o efterbilder i mitt galleri om nån är intresserad

Idag har det varit full rulle.. Varit på leos lekland i luleå o busat på
    Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -18.9kg
  • Felicia6
    madigan skrev 2008-04-29 10:44:48 följande:
    Där har vi varit åxå förra sommaren, i Luleå.Ett superbra ställe för barn..fast mina 3 blev ganska snabbt less.Jag och min gube lekte åxå där , åkte alla rutchbanor och hoppade i hoppborgarna.
    Haha, ja det kommer jag oxå göra, bara jag får bort lite fett från kroppen och får lite mer ork
    Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -19.5kg
  • Felicia6

Hally, kolla på sas hemsida bara på datumen det handlar om och så kollar du framåt och bakåt några dagar så är det skillnad på biljettpris

Jag åkte till gbg och tillbaka för 1800kr totalt

• Felicia6

Här är jag iaf

Håller på att packa upp resväskorna efter en vecka i norrköping. Fan vilken sommar det var där, och vad grått o trist det var då man kom hem.. usch :S

Och till råga på allt åkte vi på böter x 2 under semestern.. Vi som aldrig åker på böter annars.. tyyypiskt. det är dyrt nog med semester jö.
    först 300kr i parkeringsböter och sen 2800kr i fortkörning

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-05-07 15:00:01 följande:
    urs urs inte roligt att bli av med så mycke pengar nu lagom till sommaren :-/
    Nä gud nej Det sved ordentligt måste jag säga
    madigan skrev 2008-05-07 15:29:10 följande:
    När ni åkte till Ullared hur mycket hade ni med er i kassan då?Jag menar ska vi åka så behöver vi ju fasen en halv miljon för att de ska löna sig. Vi måste ju åka tåg!
    Vi hade med oss 8000kr drygt som gick åt på Gekås.. Dock är vi ju alltid nere av andra anledningar, så gekås är ju "inpå" så att säga
    hally skrev 2008-05-07 15:31:45 följande:
    Felicia6: Då kan ni inte ha kört mycket för fort heller? Så förargligt!Jag åkte på 3400kr i Ersmark, så passa er ni som ska köra i Ersmark, DÄR står polisen
    Körde 115km i timmen på 90väg.. Det sura är att dom preciiis bytt ner hastigheten till 90.. den var på 110 innan :S
Svar på tråden ***Skelleftetråden***