Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

Peda skrev 2008-05-07 17:01:21 följande:
    Oh my goood! Vem fick fortkörnings bötern?? Tänk på att kör den persone för fort igen så ryker körkortet! och pricken finns i två år.Stackare.
    Peda skrev 2008-05-07 17:03:30 följande:
    Skelleftehams leden ska ni passa er för också, polisen står ofta ofta här efter. Men lättast är ju om man kan hålla hastigheten Att det ska vara så svårt!

Tony fick den.. Vi har aldrig åkt på böter förut. Lr jo jag, en gång för typ 5-6år sedan men aldrig annars nån av oss. Visste faktiskt inte det där om att körkortet ryker vid andra gången? har aldrig hört det.

Ja skehamsleden är man ju försiktig med, speciellt vid gamla ÖB, där står dom jämt typ

Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -19.5kg
  • Felicia6
    madigan skrev 2008-05-08 08:19:05 följande:
    ok ja jag vet inte vad våran anledning skulle kunna vara för Varberg är väl en bit därifrån så.
    Varberg är inte så långt därifrån Det är kortare mellan varberg och ullared än vad det är mellan ullared och trollhättan där jag brukar vara
    Gekås ligger ju bara drygt 10mil söder om gbg och varberg ligger väl öster om gbg va?
    Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -20.8kg
  • Felicia6
    madigan skrev 2008-05-08 08:21:39 följande:
    En fråga:Min dotter fyller ju 4 år om 2,5 mån och hon lägger sig vid 20-20.30 är de för sent för en 4:åring att lägga sig??Vi har nämligen testat 18, 19 ,19.30 och 20. Men igårkväll blev det 20.30 och hon sov ända till 8 imorse. Annasr brukar hon vakna vid 3 och vara otröstlig.
    Jag personligen anser att det är upp till varje familj..
    Om hon sover till 08 o ni tycker det är bra så fortsätt lägg henne den tiden om det känns bra för er

Jesper la sig klockan 18 ända till han blev nästan 2år och folk tyckte det var såååå tidigt.. Men det gick inte hålla han uppe längre även om vi försökte
  • Felicia6
    madigan skrev 2008-05-08 09:00:10 följande:
    mitt x kommer från T-hättan och min man från Varberg.
    Ahaa, coolt Men då har ni väl massa av hans släkt i varberg så ni kan slå ihop nytta o nöjje? Och har ni körkort nån av er kanske ni får låna någon bil att åka till gekås med?
    Visst är trollhättan gudomligt fint på sommaren?
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-05-08 09:17:39 följande:
    alla mina lägger sig 18 och iblnd tom 17.30 och vi får mycke reaktioner på det också men vi brukar be dem komma hem till oss o hålla barnen vakna till 19.30 som uppenbarligen är en mer passande tid?! (ibland får vi nästan tvinga dem att vara uppe till 18.00) men ingen vill komma och försöka..det är ju upp till barnen och föräldrarna att känna vad som funkar.. folk ska inte vara så snabba att dömma och läggasig i, alla har ju olika familjekonstrucktioner och olika tider, sålänge man fungerar med samhället i stort också o håller tiderna till tex jobbet så spelar det väl ingen roll när man sover?!
    Nä precis. Det är så jag tänker oxå. Så länge det funkar för varje familj så är det ju det bästa för dom.
    Nu lägger sig Jesper vid 19 och somnar vid 20-21 nångång, men det är ju för han blivit piggare och vill va uppe så då får han ju vara det
  • Felicia6

hally, det var en här på familjeliv som skulle anmäla mig till socialen för misskötsel av Jesper.. Tur hon inte visste vart jag bodde eller hette..
    Och det var pga att Jeppe fick va hos sin mormor o morfar då vi åkte till thailand.
    Jag har fått så jävla mkt påhopp för det så jag har slutat säga det på fl att vi lämnar han o åker utomlands

Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -21.7kg
  • Felicia6

hally, jamen samma här. Jesper var ett år första ggn och två år andra gången vi var iväg och han hade bara haft det jobbigt i 12h på planet och sen värmen och allt vad det innebär att vara i thailand.
    Hemma hos mormor o morfar fick han uppmärksamhet 24h om dygnet och mådde superbra

• Felicia6

Någon här som har ett partytält som den kan tänkas låna ut ett dygn lr kanske hyra ut??

• Felicia6

Den 26e maj klockan 19.00 är det oriflamevisning hemma hos mig.
    Är det någon som är intresserad av att komma?

• Felicia6
    hally skrev 2008-05-13 20:21:40 följande:
    Jo jag men naturligtvis kan jag inte det datumet =/Får mej aldrig in på nån sån butik i stan och skulle verkligen behöva piffas till
    Du kan komma hit nån annan dag om du vill   Mig spelar det ju ingen roll
  • Felicia6
    hally skrev 2008-05-13 20:27:26 följande:
    Jaha har du privata visningar också? Jamen kanske jag kan göra det då. Jobbar ju men jag kan se om jag kan komma någon lunch eller så?
    jamen det kan du absolut göra om du vill

Har precis börjat med visningarna, men vi ska nog lyckas bra med en privat oxå hihi
  • Felicia6
    lilun skrev 2008-05-13 21:47:20 följande:
    felicia6: Jag skulle gärna komma så om marcus är ledig så tittar jag gärna förbi. Jag har ju inte så långt att gå....
    Haha, nä det går ju på en minut eller så att gå hit *asg*
    Hur går det då? Trivs ni?
    Mochride skrev 2008-05-13 21:28:24 följande:
    Visst har det varit konstigt väder idag? Både hagel och snö och det är mitten av maj. Det ska ju vara nästan sommar nu ju. Nej, nu ska jag försöka sova, ska upp kl 4.45 imorgon igen. Börjar nedräkningen för helgen nu.
    Helt galet detta med vädret öht nuförtiden
  • Felicia6
    lilun skrev 2008-05-13 22:01:54 följande:
    felicia6: joo vi trivs bra, tar lite lång tid att komma iordning specillt då vi renoverar samtidigt
    Vad är det ni renoverar mest? Läste i din blogg precis om nån sanering? Vad har då hänt?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***