maltazar skrev 2008-02-28 23:29:40 följande:
Usch, lät inte som några trevliga sjukdomar det där... :/Hade det med sonen att göra att gallan gick sönder? Eller var det bara att det hände då?Läskigt att så mkt sånna stora gejer kan hända när man är så ung...
jag fick problemen med gallan då han var två månader och dom såg inget fel på gallan,grabben slutade äta och vi trodde han me va sjuk,men då visade de sej att jag hade galla i mjölken,han tyckte nog inte de va så gott kan jag tro...så då struntade han i att äta

skämt å sido....men så var det...
Men först då jag var gul i ögonen och resten av kroppen hajja dom att jag va ju sjuk,då läckte gall blåsan på tre ställen,sen gick allt väldigt väldigt fort....
Dom Op,egenteligen gallan med fyra titthål...men jag har ett ärr på magen som är 18 cm,plus att dom fick sätta dränage på magen,så jag ser rolig värre ut kan jag lova...GÅr inte med bikini ute bland folk,bara hemma,för magen är ju sönder skuren i musklerna tvärs ölver högra sidan,så den sidan av magen upptill "lixom hänger"...skit snyggt
Jo,det blev som en chock,mest för mina föräldrar som fick "ta hand om denna lilla unge också "...Jag och papan,Var gifta ,men han var arbets sökande och ville inte "sitta fast med John" i fall han skulle få jobb...som han sa.